🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32093.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

از رتبه اول تا هفدهم در یک سال؛ افت شدید اپل در بین خلاق ترین های جهان

مطابق رسم سالیانه، سایت Fast Company امروز لیست ۵۰ شرکت خلاق سال جاری را منتشر کرد که در آن اپل به عنوان رتبه یک سال گذشته، در لیست جدید تا رتبه ۱۷ سقوط کرده است. ...

مطابق رسم سالیانه، سایت Fast Company امروز لیست ۵۰ شرکت خلاق سال جاری - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - را منتشر کرد که در آن اپل به عنوان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - رتبه یک سال گذشته، در لیست جدید تا رتبه ۱۷ سقوط کرده است.

در این جدول، کمپانی چینی Meituan Dianping که خدماتی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - مانند خرید غذا، رزرو هتل و تهیه بلیت سینما - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - را ارائه می‌کند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - در رتبه اول قرار گرفته - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - است. این کمپانی طی سال گذشته میلادی توانسته به ۳۵۰ میلیون نفر در ۲۸۰۰ شهر سرویس‌های خود را ارائه دهد. بالاتر از اپل، می‌توان نام برندهای مشهور دیگری مثل تارگت، توییچ و NBA را هم مشاهده کرد.

در توضیح Fast Company برای انتخاب اپل به عنوان هفدهمین کمپانی خلاق، این توضیح آمده است:‌‌ «خلاقانه ترین محصول سال 2018 نه گوشی هوشمند یا تبلت بلکه چیپست A12 بایونیک است. این محصول اولین چیپست با معماری ۷ نانومتری محسوب شده که قدرت بیشتر و مصرف باتری کمتر را برای آیفون‌های جدید به ارمغان آورده است.»

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان

سال گذشته این کمپانی به خاطر عرضه آیفون X، سری سوم اپل واچ و ARKit به عنوان خلاق‌ترین شرکت سال انتخاب شده بود. البته اپل هنوز در لیست محصولات الکترونیکی Fast Company جلوتر از کمپانی‌هایی مانند گوگل، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - مایکروسافت و دل در رتبه اول قرار گرفته است.

در همین راستا چندی پیش خواندیم که کاربران آیفون کمتر از گذشته نسبت به خرید آیفون جدید از خود علاقه نشان داده و چرخه تعویض این گوشی از ۳ سال به مدت زمان ۴ سال افزایش پیدا کرده است. بسیاری کم شدن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - خلاقیت در محصولات جدید اپل را دلیل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - رخ دادن این اتفاق می‌دانند.

در انتها برای مشاهده لیست کامل خلاقانه‌ترین کمپانی‌های سال می‌توانید به سایت رسمی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - Fast Company مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone