🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38349.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن PicsArt Color Paint؛ لذت نقاشی

دیدن نام PicsArt اول هر اپلیکیشنی کافیست تا بدانید که با محصول خوب و با کیفیتی مواجه هستید. خوشبختانه Color Paint هم از این قاعده مستثنی نیست؛ اپلیکیشنی ساده و مینیمال که آمده تا لذت ...

دیدن نام - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - PicsArt اول هر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اپلیکیشنی کافیست تا بدانید که با محصول - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خوب و با کیفیتی مواجه هستید. خوشبختانه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - Color Paint هم از این قاعده مستثنی نیست؛ اپلیکیشنی ساده و مینیمال که آمده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تا لذت نقاشی را در موبایل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و تبلت به شما بچشاند.

Color Paint برای طراحی های ساده ساخته شده و در بهترین حالت یک ویرایشگر عکس و اپلیکیشن نقاشی مبتدی به حساب می آید. بنابراین اصلا و ابدا نباید آن را با اپلیکیشن های طراحی حرفه ای مثل SketchBook اتودسک مقایسه کنید چرا که هدف این دو کاملا با هم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تضاد دارند.

قابلیت های کالر پینت بیش از آنکه برای دیجیتال آرتیست های حرفه ای کاربرد داشته باشند، برای طراحی های سریع یا به اصطلاح اسکچ زدن مناسبند. در واقع کالر پینت برای یک طراح مبتدی که تازه با تکنیک های نقاشی دیجیتالی آشنا شده، جهت شروع می تواند سکوی پرتاب فوق العاده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ای باشد. - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دلیل این موضوع را می توانید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با نگاهی به ابزار اپلیکیشن متوجه شوید.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

 

بزرگترین مزیت بدون شک وجود سیستم لایه ای است. درست مثل فتوشاپ، می توانید با پرداخت به لایه های مجزا و در نهایت ترکیب آن ها با هم نتایج خیره کننده ای تحویل بگیرید و حتی مراحل کار روی نقاشی از ابتدا تا انتها را در قالب ویدیو - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یا یک تصویر GIF با دیگران به اشتراک بگذارید.

رابط کاربری مینیمال و فوق العاده جذاب کالر پینت هم عامل دیگری است که شما را مشتاق به طراحی در این اپلیکیشن می کند. استفاده درست از فضا و چینش خوب ابزارها، در نسخه موبایل به خوبی صورت گرفته و بهترین تجربه از اپلیکیشن را هم روی تبلت ها خواهید داشت.

کالر پینت به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عنوان یک اپ نقاشی مبتدی حداقل های لازم را در اختیارتان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قرار داده. انواع قلم، پترن، سطل رنگ، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - میکسر رنگ ها، ابزار نوشتن متن و قطره چکان امکاناتی هستند که شما را به یاد برنامه کلاسیک Paint ویندوز می اندازند.

همه این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ابزارها قابل شخصی سازی اند و کار با آن ها بسیار راحت. به لطف ریکاوری خودکار کالر پینت هم هر تغییری که روی نقاشی هایتان اعمال کنید، در لحظه ذخیره می شود تا در صورت بستن اشتباهی اپ هم زحمات تان هدر نرود.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

یکی دیگر از امکانات جالب این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اپ، امکان بارگذاری تصاویر در گالری و کار کردن روی آن هاست. می توانید سلفی هایتان را به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - محیط اپ آورده و در چند لایه روی آن قلم بزنید تا یک تصویر کارتونی به تمام معنا تحویل بگیرید. نتایج واقعا غافلگیرتان می کنند.

تمام چیزهایی که گفتیم تجربه خوب و لذت بخشی از کار در کالر پینت را برایتان به ارمغان می آورند، اما محدودیت هایی هم هستند که کمی دلسردکننده اند. به عنوان مثال، در کالر پینت گزینه ای برای تنظیم ابعاد و رزولوشن نقاشی در اختیار ندارید و به سایز صفحه موبایل یا تبلت محدود هستید.

نکته بعد اینکه خروجی ها در فرمت JPEG هستند که این برای ادامه کار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روی نقاشی در اپلیکیشن های دیگر اصلا خوشایند نیست؛ خصوصا مواقعی که طرح خوبی کشیده اید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و دوست دارید که روی نورپردازی و سایه ها در نرم افزارهای حرفه ای بیشتر کار کنید.

با این وجود، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - همانطور که در ابتدای مطلب هم گفتیم کالر پینت یک اپلیکیشن نقاشی مبتدی است و اگر با همین دیدگاه به سراغش بروید می توانید از عملکرد آن رضایت نسبی داشته باشید.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

PicsArt Color Paint

سازنده: PicsArt - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و اندروید حجم: 24.1 / 12.3 مگابایت زبان:
در بخش اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone