🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13832.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای جدید گلکسی S21 FE طراحی آن را در چهار ترکیب رنگ مختلف نشان می‌دهد

«ایوان بلس» از منابع آگاه بازار با انتشار رندرهایی طراحی گلکسی S21 FE را در چهار ترکیب رنگ مختلف به نمایش گذاشته و می‌گوید این گوشی هوشمند می‌تواند جانشین گلکسی نوت ۲۰ شود. با توجه ...

«ایوان بلس» از منابع آگاه بازار با انتشار رندرهایی طراحی گلکسی S21 FE را در چهار ترکیب رنگ مختلف به نمایش گذاشته و می‌گوید این گوشی هوشمند می‌تواند جانشین گلکسی نوت ۲۰ شود.

با توجه به رندرها به نظر می‌رسد سامسونگ گوشی آینده خود را حداقل در چهار ترکیب رنگ مختلف مشکی، سفید، سبز زیتونی و بنفش عرضه کند.. همچنین طبق ادعای ایوان بلس، با توجه به اینکه طراحی گلکسی S21 FE بیشتر به مدل‌های S21 و S21 پلاس شباهت دارد اما از والپیپرهای S21 اولترا بهره می‌برد. از طرفی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آمل استان مازندران - برخی خبرهای غیررسمی می‌گویند گلکسی S21 FE ممکن است به همراه قلم S Pen - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آمل استان مازندران - به بازار عرضه شود. با این حال هنوز این موضوع به صورت رسمی تایید نشده است.

پنل پشتی گلکسی S21 از جنس پلاستیک بود، اکنون رندرهای ارائه شده نشان می‌دهند که پنل پشتی گلکسی S21 FE نیز می‌تواند از جنس پلاستیک باشد. در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی دستگاه ماژول دوربین سه‌گانه با چیدمان سنسورها به شکل عمودی دیده می‌شود. همچنین در کنار‌ ماژول دوربین‌، فلش LED نیز دیده می‌شود. قسمت جلوی گوشی در این تصاویر با حاشیه‌های باریک و دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور در لبه کناری سمت راست آن دیده می‌شود.

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که گوشی آینده سامسونگ از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز برخوردار خواهد بود. دوربین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آمل استان مازندران - سلفی گوشی ۳۲ مگاپیکسل و سنسور دوربین‌های پشت دستگاه یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، لنز - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آمل استان مازندران - فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۱۲ یا ۸ مگاپیکسلی را شامل می‌دهد.

همچنین اعلام شده بود که گلکسی S21 FE احتمالا با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، ۶ و ۸ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ و ۲۵۶ حافظه داخلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌ آمپری که از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند، عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود سامسونگ در رویداد ۲۸ مردادماه از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ به همراه گلکسی S21 FE رونمایی کند.

- تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آمل استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone