🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13826.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سیرین V3 معرفی شد؛‌ موبایلی ایمن با قیمت ۲۶۵۰ دلار

شرکت امنیت سایبری «Sirin Labs» که در کارنامه خود موبایل‌های ایمن «فینی» و «سولارین» را دارد، نسخه جدیدی از گلکسیS21 سامسونگ را با نام Sirin V3 با بهره مندی از استانداردهای امنیتی با قیمت ۲۶۵۰ ...

شرکت امنیت سایبری «Sirin Labs» که در کارنامه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - خود موبایل‌های ایمن «فینی» و «سولارین» را دارد، نسخه جدیدی از گلکسیS21 سامسونگ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - را با نام Sirin V3 با بهره مندی از استانداردهای امنیتی با قیمت ۲۶۵۰ دلار رونمایی کرده است.

گوشی Sirin V3 جزئی از خانواده گلکسی S21 سامسونگ محسوب می‌شود که Sirin Labs بیشتر روی امنیت اطلاعات تمرکز داشته و آن را بر بستر امنیتی «سامسونگ Knox» عرضه می کند.

رابط کاربری گوشی Sirin V3 دارای ویژگی است که این شرکت از آن به عنوان «Dual-Persona» یاد می‌کند. به این معنی که رابط کاربری دو حالت مختلف شخصی و فضای کار محرمانه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - جابجایی بین آن‌ها بسیار آسان است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم

در حالت شخصی رابط کاربری، کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - خود را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - فقط از پلی استور نصب کنند و اپلکیشن‌ها توسط برنامه‌های ضد ویروس محافظ می‌شود. هدف این حالت آن است که به کاربران اجازه دهد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - بیش از هر زمان دیگری از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - فضای شخصی خود محافظت کنند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این حالت می‌توان به غیرفعال‌کردن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - حالت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - امن، غیرفعال کردن بازگشت به تنظیمات کارخانه، فضای ذخیره سازی رمزگذاری شده در هنگام بوت شدن گوشی و محدود کردن انتقال از طریق USB اشاره کرد.

حالت فضای کار محرمانه، امکان برقراری ارتباط رمزگذاری شده را در سطح استانداردهای نظامی فراهم می‌‌کند که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - به صورت ناشناس و از طریق اپلیکیشن این ارتباط - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - برقرار می‌شود. این حالت به طور کلی اجازه نصب اپلیکیشن‌ها را به کاربران نمی‌دهد اما با این حال برخی برنامه‌های موردنیاز از قبل روی دستگاه نصب شده است. در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - این حالت همچنین نمی‌توان از صفحه گوشی اسکرین شات گرفت. از دیگر ویژگی‌های این حالت می‌توان به ممنوعیت ضبط صدا، ممنوعیت اتصال USB و ممنوعیت اتصال بلوتوث اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم

گوشی Sirin V3 فقط در رنگ مشکی و تهیه یک نسخه با رم ۸ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. طراحی و سخت‌افزار این موبایل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - امنیتی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - تفاوتی با گلکسی S21 ندارد و در بازار ایالات متحده با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و در سایر مناطق جهان با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در آخر باید عنوان کرد که گوشی Sirin V3 برچسب قیمت ۲۶۵۰ دلاری را به همراه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - خواهد داشت و از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone