🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13824.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

آنچه از ویندوز ۱۱ و تغییرات احتمالی آن نسبت به نسل قبلی می‌دانیم

مایکروسافت قصد دارد به زودی نسل بعدی ویندوز را معرفی کند و بسیاری از کاربران تشنه معرفی ویندوز ۱۱ را دارند. اما باید انتظار چه تغییراتی را داشته باشیم و جزئیات آن شامل چه مواردی ...

مایکروسافت قصد دارد به زودی نسل بعدی ویندوز را معرفی کند و بسیاری از کاربران تشنه معرفی ویندوز ۱۱ را دارند. اما باید انتظار چه تغییراتی را داشته باشیم و جزئیات - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - آن شامل چه مواردی می‌شود؟

«ساتیا نادلا»، مدیر اجرایی مایکروسافت، اخیرا اعلام کرد که ویندوز ۱۱ بزرگ‌ترین به‌روز‌رسانی ویندوز در یک دهه‌ اخیر محسوب می‌شود. برای ارزیابی میزان اهمیت چنین ادعایی باید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - مسیر سیستم عامل مایکروسافت در ده سال گذشته را دنبال کنیم. در سال ۲۰۱۱ ویندوز ۷ به عنوان سیستم عامل رسمی مایکروسافت در بازار وجود داشت اما تنها کمی بعد و در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - سال ۲۰۱۲ ویندوز ۸ منتشر شد. همچنین نسخه RT برای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - تبلت‌ها در نظر گرفته شده بود. در نهایت تمامی نسخه‌های گفته شده دچار شکست عظیمی شدند و هیچ وقت به محبوبیت چندانی میان کاربران دست پیدا نکردند. حذف استارت منو، معرفی حالت مترو، عدم اجرای برنامه‌های پیشین در نسخه‌ RT و رابط کاربری بیگانه از دلایل شکست محصولات گفته شده محسوب می‌شود. 

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی

سرفیس RT یکی از محصولات سخت‌افزاری مایکروسافت بود که قربانی سیستم‌عامل ضعیف خود شد. همچنین نسل اول سرفیس پرو به دلیل طراحی زمخت، سنگین و عمر باتری ناامیدکننده، نتوانست فروش - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - خوبی را شاهد باشد. پس از شکست‌های متوالی و عدم موفقیت ویندوز ۸.۱، مایکروسافت در فاصله‌ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - کوتاهی و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - در سال ۲۰۱۴ اقدام به معرفی ویندوز ۱۰ کرد. در سال ۲۰۱۵ امکان آپدیت رایگان دارندگان ویندوز ۷ و ۸ فراهم شد. اکنون مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - وارد رقابت داخلی با محصولات خود شده بود و سعی داشت تا کاربران را ترغیب به مهاجرت از ویندوز ۷ به نسخه‌ی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - جدید کند. استفاده از پلتفرم یونیورسال ویندوز و امکان استفاده از برنامه‌های مختلف در دسکتاپ‌ها در کنار - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - دستگاه‌های لمسی مثل تبلت‌ها از مهم‌ترین دلایل موفقیت ویندوز ۱۰ محسوب می‌شد. 

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی

مایکروسافت سعی دارد انحنای بیشتری به گوشه‌های تیز اپلیکیشن‌ها بدهد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - تا به طراحی اندروید و iOS نزدیک‌تر شود.

البته مایکروسافت در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - گذشته اعلام کرده بود که پس از ویندوز ۱۰ دیگر سیستم عامل جدیدی معرفی نمی‌کند و تنها به پشتیبانی از آن و انتشار آپدیت‌ها ادامه می‌دهد. اما با تغییر مدیران مایکروسافت، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - سیاست‌های شرکت نیز دچار تغییر شد و اکنون فرصتی فراهم شده است تا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - با یک تغییر برند در بخش سیستم عامل، بتوان رابط کاربری و قابلیت‌های جدید را در دسترس کاربران قرار داد. همچنین هیاهوی ایجاد شده می‌تواند به جلب توجه عموم کمک کند و نرخ نفوذ ویندوز را افزایش دهد. البته دیگر خبری از ویندوز 10X نخواهد بود و مایکروسافت توقف آن را به صورت رسمی اعلام کرده است. در عوض اکنون ویندوز ۱۱ به عنوان آپدیت رایگان برای کاربران کنونی ویندوز ۱۰ منتشر می‌شود و احتمال دارد در طی چند سال شاهد معرفی ویندوز ۱۲ نیز باشیم.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی
منوی استارت در ویندوز 10X

مایکروسافت سعی دارد درآمد بیشتری از توسعه‌دهندگان و اپلیکیشن‌ها مانند - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - اپل در پلتفرم خود کسب کند. در همین راستا ساتیا نادلا اعلام کرده است که نسل بعدی ویندوز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - فرصت‌های بیشتری برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند و احتمال معرفی ویندوز استور جدید وجود دارد. همچنین پشتیبانی از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - اپلیکیشن‌های ۶۴ بیت روی پردازنده‌های ARM می‌تواند خبر خوشی برای علاقه‌مندان به استفاده از ویندوز برای تبلت‌ها و دستگاه‌های همراه باشد. تغییر کلی طراحی ویندوز ۱۱ هم موجب شده است تا ظاهر بسیار متفاوتی نسبت به نسل‌های قبلی داشته باشد. مایکروسافت سعی دارد انحنای بیشتری به گوشه‌های تیز اپلیکیشن‌ها بدهد تا به طراحی اندروید و iOS نزدیک‌تر شود. استفاده از عناصر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - رنگی‌تر در ابزارهایی مانند مدیریت فایل نیز از سایر تغییرات بصری محسوب می‌شوند. پشتیبانی بهتر از صفحات لمسی و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - فراهم کردن ژست‌های لمسی می‌تواند به استفاده‌ی راحت‌تر از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - ویندوز ۱۱ روی ابزارهای لمسی کمک کند. 

البته هیچ کدام از تغییرات گفته شده قطعی نیستند و تنها مواردی خواهند بود که احتمال حضور آن‌ها بیشتر است. در نهایت باید تا زمان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - کنفرانس رسمی مایکروسافت در سوم تیر ماه صبر کنیم تا از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - جزئیات نسل بعدی ویندوز مطمئن شویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهنام نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ یک سوالی دارم مرکز شما سمت روستای فامرین کمیجان خدمات داره
پاسخ: بله در روستای فامرین شهر کمیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone