🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13818.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ترامپ با انتشار بیانیه‌ای رفتار فیسبوک را توهین آمیز خواند

فیسبوک به دلیل نقض قوانین این شبکه اجتماعی، حساب کاربری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق ایالت متحده را به مدت دو سال تعلیق کرد. ترامپ نیز در بیانیه‌ای، اقدام اخیر فیسبوک را نوعی توهین به ...

فیسبوک به دلیل نقض قوانین این شبکه اجتماعی، حساب کاربری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق ایالت متحده را به مدت دو سال تعلیق کرد. ترامپ نیز در بیانیه‌ای، اقدام اخیر فیسبوک را نوعی توهین به طرفداران - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رویان استان مازندران - خود دانسته و می‌گوید تصمیم گیری‌های فیسبوک باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرند. 

حساب کاربری دونالد ترامپ به مدت دو سال دیگر و تا ژانویه ۲۰۲۳ در حالت تعلیق قرار خواهد گرفت و ممکن است مدت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رویان استان مازندران - اعلام شده در آینده دوباره تمدید شود. ترامپ در واکنش به این تصمیم، در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«نباید به آنها اجازه سانسور کردن داده شود و دست آخر ما پیروز می‌شویم. کشور ما نمی‌تواند چنین سواستفاده‌ای را بیش از این تحمل کند.»

نیک کلگ (Nick Clegg)، مدیر روابط بین‌الملل فیسبوک، در روز جمعه اعلام کرد که تعلیق حساب کاربری ترامپ به دلیل خطراتی است که پست‌های او برای عموم جامعه ایجاد می‌کند. وی همچنین اشاره کرد که اگر ترامپ در آینده دوباره از قوانین فیسبوک تخطی کند، تحریم‌های درون سازمانی شدیدتری علیه وی صورت خواهد گرفت که ممکن است به محروم شدن دائمی او از این شبکه‌ی اجتماعی ختم شود. 

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رویان استان مازندران

فیسبوک در کنار تصمیم‌گیری برای تعلیق ترامپ، رویکرد خود نسبت به پست‌های خبرساز که از قوانین داخلی آن پیروی نمی‌کنند را نیز تغییر داده است. همچنان برخی از پست‌های خبرساز که برای جامعه از ارزش خبری بالایی برخوردار هستند می‌توانند در فیسبوک منتشر شوند، حتی اگر خارج از چارچوب‌های تعریف شده باشند. سیاستمداران نیز مانند سایر کاربران مشمول قوانین فیسبوک خواهند شد و دیگر از مصونیت‌های سابق برای انتشار محتوای دلخواه برخوردار نیستند.

آقای کلگ در پست وبلاگ فیسبوک وعده داده است که در تصمیم‌گیری‌های آینده خود هیچ تبعیضی میان سیاستمداران و کاربران عادی قائل نمی‌شوند. او سیستم نظارت محتوای فیسبوک را مانند ترازویی می‌داند که علاقه‌ عموم به مطالب - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رویان استان مازندران - خبرساز و احتمال - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رویان استان مازندران - آسیب رساندن - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رویان استان مازندران - آن به مردم در هر یک از کفه‌ها قرار می‌گیرند. چندی پیش برخی از مدیران کلان فیسبوک اعلام کرده بودند که مخالف - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رویان استان مازندران - سیاست‌های اخیر این شرکت هستند و سخنان سیاستمداران به صورت کلی برای عموم مهم تلقی می‌شوند؛ در نتیجه جز‌‌ء موارد خاص، نباید مورد سانسور قرار بگیرند. در چنین حالتی افرادی مانند ترامپ در موقعیت خاصی قرار می‌گیرند که می‌توانند مزیت‌های بیشتری نسبت به کاربران عادی از فیسبوک کسب کنند. 

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رویان استان مازندران

در صورتی که فیسبوک، نظارت و سانسور خود بر سخنان سیاستمداران را بیشتر کند، موج جدیدی از حملات توسط دولت ایالات متحده به سوی آن روانه می‌شود. بسیاری از منتقدان دولتی، سانسور درون سازمانی و تشدید نظارت بر محتوا در شبکه‌های اجتماعی را محکوم کرده‌اند و چنین - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رویان استان مازندران - عملی را مغایر با آزادی بیان تلقی می‌کنند. 

تغییرات - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رویان استان مازندران - اخیر فیسبوک در پاسخ به درخواستی از گروه Oversight - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رویان استان مازندران - Board صورت گرفته است که به عنوان هیئت نظارت متشکل از  فعالان - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رویان استان مازندران - حقوق بشر برای تصمیم‌گیری پیرامون مسائل جنجالی فعالیت می‌کند. گروه مذکور از فیسبوک تقاضا کرده است تا رویکرد خود - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رویان استان مازندران - نسبت به حساب کاربری ترامپ مورد بازبینی قرار دهد و پیرامون نحوه‌ برخورد با سیاستمداران، شفاف‌سازی کند. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone