🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13823.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی ولوت ۲ پرو ۱۷۰ دلاری با اسنپدراگون ۸۸۸ به کارمندان شرکت فروخته می‌شود

ال‌جی چند ماه گذشته رسما با دنیای موبایل خداحافظی کرد و نتوانست پرچمدار جدید خود با نام ولوت ۲ پرو را معرفی کند. اکنون مشخص شده این گوشی هوشمند قرار است با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ ...

ال‌جی چند ماه گذشته رسما با دنیای موبایل خداحافظی کرد و نتوانست پرچمدار جدید خود با نام ولوت ۲ پرو را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم - معرفی کند. اکنون - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم - مشخص شده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم - این گوشی هوشمند قرار است با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه شود.

تعداد محدودی از این دستگاه تولید شده است که قرار است با قیمت ۱۷۰ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم - دلار تنها به کارمندان شرکت فروخته شود. کارمندان ال جی تنها امکان خرید دو نسخه از این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم - موبایل را داشته و فروش آن به دیگران نیز ممنوع است.

در خبر دیگری نیز اعلام شد که این گوشی در اختیار کارکنان شرکت قرار خواهد گرفت. با این حال اکنون مشخصات اصلی نسل دوم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم - گوشی‌های ولوت افشا شده است.

یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری «FrontTron» در توییتر مشخصات اصلی این گوشی را افشا کرده است. طبق اطلاعات ارائه شده از سوی او، پرچمدار عرضه نشده ال‌جی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد.

پیش از این گوشی‌ها و نمونه‌های اولیه‌ای از دستگاه‌های بدون پورت دیده شده بود که طراحی دقیق دستگاه را نشان نمی‌داد. براساس رندرهای فاش شده در مورد این موبایل،‌ در قسمت پایین دستگاه یک پورت USB-C و اسپیکر دیده می‌شود، بنابراین ال‌جی گوشی خود را بدون نیاز پورت طراحی نکرده است.

ماژول دوربین این گوشی عرضه نشده نیز جالب به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم - نظر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم - می‌رسد. سنسور اصلی گوشی ۶۴ مگاپیکسلی است و از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم - قابلیت‌هایی مانند فوکوس خودکارو تثبیت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم - کننده تصویر نوری (OIS) بهره می‌برد. ولوت ۲ پرو همچنین از یک دوربین - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم - فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی سه برابر (۳۰ برابر بزرگنمایی دیجیتال) برخوردار است.

ولوت ۲ پرو از نمایشگر با کیفیت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم - ۶.۸ اینچی P-OLED با وضوح +Full HD و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. کناره‌های نمایشگر نسبتا خمیده بوده و پنل پشتی آن از جنس شیشه است. ضخامت آن ۷.۵ میلی‌متر است و از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

در آخر یک بار دیگر باید عنوان کرد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم - که گوشی ولوت ۲ پرو ال‌جی به صورت عمومی عرضه نخواهد شد و چند هزار دستگاه تولید شده با قیمت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دستجرد استان قم - ۱۷۰ دلار به کارمندان شرکت فروخته خواهد شد. پرسنل این شرکت حداکثر می‌توانند دو نسخه از آن را بخرند و البته فروش مجدد آن نیز ممنوع است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone