🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13820.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

چگونه فایل‌های PSD را بدون فتوشاپ باز کنیم؟

فتوشاپ پروژه‌های شما را با فرمت PSD ذخیره می‌کند و می‌توانید هرموقع که خواستید، آن‌ها را باز کرده و به کارتان ادامه دهید. با این حال امکان باز کردن فایل PSD بدون فتوشاپ هم وجود ...

فتوشاپ پروژه‌های شما را با فرمت PSD ذخیره می‌کند و می‌توانید هرموقع که خواستید، آن‌ها را باز کرده و به کارتان ادامه دهید. با این حال امکان باز کردن فایل PSD بدون فتوشاپ هم وجود دارد و ما می‌خواهیم ۷ روش برای اینکار را به شما آموزش دهیم.

PSD یک فرمت باز نیست و تنها برنامه‌های خاص می‌توانند چنین - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - فرمت فایلی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - را باز کنند. همانطور که می‌توان حدس زد بهترین آن‌ها، فتوشاپ است. با این وجود گزینه‌های رایگان و سبک دیگری هم پیش رویتان قرار دارد.

با - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - وجود چنین گزینه‌هایی، اکثر آن‌ها نمی‌توانند فایل‌های PSD را ویرایش کنند و تنها می‌توانید با آن‌ها، چنین فایل‌هایی را به صورت یک تصویر ساده ببنید. بنابراین اگر به دنبال باز کردن فایل PSD بدون فتوشاپ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - هستید، تا پایان همراه دیجیاتو باشید تا برنامه‌های مناسب اینکار را به شما معرفی کنیم.

۱. GIMP

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل

اولین انتخاب شما برای باز کردن و ویرایش فایل PSD بطور رایگان باید نرم افزار GIMP - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - باشد. GIMP نه تنها بهترین جایگزین رایگان فتوشاپ به حساب می‌آید، بلکه در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - سیستم عامل‌های مختلف یعنی ویندوز، مک او اس و لینوکس هم در دسترس است و می‌توانید روی تمام سیستم‌هایتان از آن استفاده کنید.

پشتیبانی از فایل PSD درون این برنامه قرار گرفته و نیازی به کار اضافه‌ای یا - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - دانلود پلاگین‌های شخص ثالث نخواهید داشت. برای باز کردن یک فایل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - PSD در GIMP تنها کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به مسیر File > Open بروید.
  • فایل PSD را پیدا کرده و انتخاب کنید.
  • روی گزینه Open کلیک کنید.

یکی از قابلیت‌های کاربردی GIMP، امکان پردازش لایه‌های فایل PSD بطور جداگانه است، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - با این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - حال برخی لایه‌ها را نمی‌تواند بخواند یا اینکه باید در آن‌ها تغییراتی اعمال کنید تا GIMP بتواند با آن‌ها کار کنید. اگر بخواهید یک - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - فایل PSD را دوباره درون فتوشاپ باز کنید، هرگونه ذخیره تغییرات روی آن از طریق GIMP می‌تواند منجر به خرابی فایل شود.

GIMP یک برنامه متن باز است که قابلیت‌های متنوعی دارد. برای دانلود رایگان نرم افزار GIMP به این لینک بروید.

۲. Paint.NET

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل

Paint.NET می‌خواهد - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - یکی از بهترین جایگزین‌های برنامه Paint مایکروسافت باشد، اما قابلیت‌های بیشتری دارد و می‌تواند میان نرم افزار GIMP و فتوشاپ قرار بگیرد. البته اگر می‌خواهید آن را قدرتمندتر و کارآمدتر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - کنید، می‌توانید به سراغ پلاگین‌های شخص ثالث بروید.

اگر به دنبال نصب پلاگین می‌روید، یکی از آن‌ها برایتان کاربردی خواهد بود که آن، پلاگین PSD است. این پلاگین باز کردن فایل PSD بدون فتوشاپ را برایتان ممکن می‌کند، بنابراین برای نصبش مراحل زیر را انجام دهید:

  • پلاگین PSD را از این لینک دانلود کنید.
  • محتوای درون فایل ZIP را خارج کنید.
  • فایل Photoshop.dll را انتخاب کنید.
  • به فولدر نصب Paint.NET بروید. این فولدر به طور پیش فرض در مسیر C:/Program Files/paint.net قرار دارد.
  • فایل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - PhotoShop.dll را درون زیر فولدر FileTypes پیست کنید.
  • برنامه Paint.NET را اجرا کنید.

با نصب پلاگین، می‌توانید بدون مشکلی فایل‌های PSD را با این نرم افزار باز کنید. بد نیست بدانید با این برنامه می‌توانید لایه‌های PSD را باز - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - کنید، هرچند به علت عدم پشتیبانی آن از تمام ویژگی‌های فتوشاپ، شاید با مشکلاتی مواجه شوید. برای دانلود رایگان نرم افزار Paint.NET به این لینک بروید.

۳. ویرایشگر آنلاین Photopea

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل

شاید نام Photopea به گوشتان نخورده باشد، چرا که نسبت به برنامه‌های قبلی کمتر شناخته شده و یک برنامه مبتنی بر وب است. آن را تقریبا می‌توان یک جایگزین - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - آنلاین برای فتوشاپ یا - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - GIMP درنظر گرفت. اگرچه نمی‌توان - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - آن را جایگزین کاملی برای فتوشاپ یا حتی GIMP به حساب آورد، اما - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - همچنان کاربردی است.

در این برنامه تحت وب می‌توانید تنها با سه قدم زیر، یک فایل PSD را باز کنید:

  • به مسیر FIle > Open بروید.
  • یک فایل PSD را پیدا کرده و انتخاب کنید.
  • روی گزینه Open کلیک کنید.

Photopea می‌تواند لایه‌ها را بطور جداگانه بخواند، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - قابلیتی که - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - انتظار ندارید در یک برنامه رایگان تحت وب ببینید. بنابراین می‌توانید بدون - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - هزینه و فتوشاپ فایل‌های PSD را ویرایش کنید - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - و چنین کاری را با هر کامپیوتری انجام دهید.

۴. XnView

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل

XnView یک نرم افزار رایگان مدیریت تصاویر است - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - که می‌توانید عکس‌ها را در آن مشاهده کرده و مجموعه تصاویر را به روش‌های مختلفی مرتب کنید. علاوه بر این، امکان پردازش آن‌ها با استفاده از ابزار ویرایش پایه مانند پالت‌های رنگی، فیلترها و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - افکت‌ها هم وجود دارد.

یکی از قابلیت‌های کاربردی این برنامه، قابلیت خواندن بیش از ۵۰۰ فرمت و ارائه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - خروجی در بیش از ۷۰ فرمت است، بنابراین نه تنها می‌توانید تصاویر را با آن ببینید، بلکه امکان تبدیل آن‌ها هم وجود دارد. برای مشاهده فایل PSD با XnView مراحل زیر را انجام دهید:

  • به مسیر File > Open‌ بروید.
  • فایل PSD‌ را پیدا کرده و انتخاب کنید.
  • روی گزینه Open کلیک - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - کنید.

پس از دانلود این نرم افزار، می‌توانید یکی از سه پیکربندی مینیمال یا ساده، استاندارد و گسترش - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - یافته را انتخاب کنید. همانطور که می‌توان حدس زد، مینیمال به کمترین فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد، با این وجود می‌توانید فایل‌های PSD را بدون نیاز به پلاگین، افزونه یا موارد مشابه باز کنید. برای دانلود رایگان نرم افزار - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - XnView به این لینک بروید.

۵. IrfanView

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل

IrfanView عملکردی مشابه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - XnView‌ دارد و بیشتر برای مشاهده عکس و تبدیل فرمت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگرچه این برنامه از فرمت‌های بی‌شماری مانند XnView پشتیبانی نمی‌کند، با این حال قادر به پشتیبانی از مهم‌ترین آن‌هاست که برای کاربران اهمیت بیشتری دارند. علاوه بر این، مانند XnView یکی از بهترین نرم افزارهای مشاهده و ویرایش عکس برای ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود.

برنامه IrfanView به راحتی می‌تواند فایل‌های PSD را رندر کند، البته امکان ویرایش یا ذخیره آن‌ها - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - وجود ندارد، بلکه در همان ابتدا فرمتش را تغییر دهید. با این حال برای باز کردن فایل PSD در این نرم افزار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به مسیر File > Open بروید.
  • فایل PSD را پیدا کرده و انتخاب - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - کنید.
  • روی گزینه Open کلیک کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را روی سیستم خود نگه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - دارید و از آن به عنوان نرم افزار اصلی مشاهده عکس استفاده کنید. دلیل چنین موضوعی، حجم کم - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - و سرعت بالای آن است و البته می‌توانید با پلاگین‌ها عملکردش را هم بهبود دهید. برای دانلود رایگان برنامه IrfanView روی این لینک کلیک کنید.

۶. گوگل درایو

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل

شاید در نگاه اول استفاده از گوگل درایو برای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - مشاهده فایل‌ها کمی عجیب به نظر برسد، اما می‌توانید برای چنین منظوری به سراغ این سرویس گوگل بروید. شما می‌توانید فایل‌های PSD را از طریق - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - وب و گوگل درایو باز کنید و تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

  • به صفحه گوگل درایو بروید.
  • روی My Drive کلیک کرده و گزینه Upload Files را انتخاب کنید.
  • فایل PSD موردنظرتان را پیدا کرده و انتخاب کنید.
  • روی گزینه Open کلیک کنید.
  • برای مشاهده فایل، دوبار روی آن کلیک کنید.

زمانی که در حال استفاده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - از کامپیوتر خودتان نیستید و همچنین نمی‌توانید روی سیستم نرم - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - افزار خاصی نصب کنید، چنین روشی به کارتان خواهد آمد. علاوه بر این، با چنین روشی افراد دیگر هم می‌توانند فایل‌های PSD شما را ببینند.

۷. Convertio

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل

آخرین - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - راه حل پیشنهادی ما برای باز کردن فایل PSD بدون فتوشاپ تبدیل آن‌ها به فرمت‌های دیگری مانند PNG و JPG است. اگر تنها می‌خواهید یک فایل PSD را ببینید و به دنبال ویرایش یا لایه‌های مختلفش نیستید، می‌توانید با سایت Convertio به راحتی فرمتش را تغییر دهید و آن را ببینید. برای چنین کاری مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی گزینه Choose Files کلیک کنید.
  • فایل PSD را انتخاب کنید.
  • فرمت جدیدی را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - انتخاب کرده و روی گزینه Convert کلیک کنید.
  • زمانی که تبدیل فرمت به پایان - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - رسید، روی گزینه Download کلیک کنید.

با همین چند قدم ساده، می‌توانید فایل PSD را به فرمت دیگری تبدیل کرده و در هر برنامه‌ای باز کنید.

تمام راه‌حل‌های بالا کارایی دارند، اما همانطور که می‌توان حدس زد با محدودیت‌هایی همراه هستند. بنابراین اگر به دنبال ویرایش قابل توجه فایل PSD باشید یا اینکه بخواهید به تمام لایه‌ها بدون مشکلی دسترسی پیدا کنید، باید به سراغ فتوشاپ و نه گزینه‌های - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اردبیل استان اردبیل - بالا بروید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone