🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13822.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر سافاری، iMessage، Maps و Health احتمالا آپدیت مهمی دریافت می‌کنند

تنها دو روز با کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل ۲۰۲۱ (WWDC) فاصله داریم و روز دوشنبه، احتمالا از iOS 15، iPadOS 15، macOS 12 watchOS 8 و tvOS 15 رونمایی خواهد شد. همچنین گفته می‌شود مرورگر ...

تنها دو روز با کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل ۲۰۲۱ (WWDC) فاصله داریم و روز دوشنبه، احتمالا از iOS 15، iPadOS 15، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سنندج استان کردستان - macOS 12 watchOS 8 و tvOS 15 رونمایی خواهد شد. همچنین گفته می‌شود مرورگر سافاری و اپلیکیشن‌های Maps، Health و iMessage نیز بروزرسانی‌های بزرگی دریافت خواهند کرد.

به گزارش «جوانا استرن» از وال‌استریت ژورنال، اپل در جریان رویداد WWDC ممکن است بروزرسانی‌های بزرگی برای سافاری، Maps، Health و iMessage ارائه کند. با این وجود پیش از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سنندج استان کردستان - این عنوان شده بود این احتمال وجود - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سنندج استان کردستان - دارد که در این رویداد از سیستم عامل جدید «homeOS» یا نسل جدید مک‌بوک پرو نیز رونمایی شود.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سنندج استان کردستان

در رابطه با مرورگر سافاری، اپل احتمالا در جریان WWDC مجددا نشان می‌دهد که به حفظ حریم خصوصی کاربران توجه نشان می‌دهد.

اپلیکیشن Health یکی از موضوعاتی است که اپل به آن در رویداد خود توجه می‌کند. پیشتر گفته شده بود که اپل ویژگی‌های ردیابی جدید مربوط به مواد غذایی را به اپلیکیشن خود اضافه خواهد کرد که می‌تواند مشابه اپلیکیشن‌هایی از جمله MyFitnessPal و FoodNoms باشد. همچنین ممکن است برای اپل واچ سری ۷، پیشرفت‌های زیادی در اپلیکیشن‌ Fitness صورت بگیرد.

اپل همچنین برای برنامه Maps نیز برنامه‌هایی دارد و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سنندج استان کردستان - همچنان در تلاش است تا با «گوگل مپس» رقابت کند. ویژگی «به اطراف نگاه کنید» اپل به آرامی در حال گسترش است اما بیش از اینکه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سنندج استان کردستان - به ویژگی‌های جدیدی نیاز باشد، اپل باید ویژگی‌های موجود خود را برای مکان‌های بیشتری از نقشه گسترش دهد و WWDC 2021 می تواند زمان مناسب برای انجام این کار باشد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سنندج استان کردستان

سال گذشته، اپل از ویژگی‌های مختصری برای iMessage رونمایی کرد اما هنوز ویژگی‌هایی مانند «ناپدید شدن پیام‌ها»، «همگام‌سازی با iCloud» و حتی «پیمایش راحت‌تر کاربران در بین پیام‌ها» وجود دارد که ممکن است در WWDC 2021 از آن‌ها رونمایی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone