🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13815.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی اینوتک پتنت‌های LED خود را به استارتاپ چینی Suzhou Lekin می‌فروشد

ال‌جی اینوتک در سال ۲۰۲۰ رسما از بازار پنل‌های LED خارج شد. با این حال این شرکت اخیرا تصمیم گرفته بود پتنت‌ها و تجهیزات مرتبط با کسب و کار خود را به یک شرکت چینی ...

ال‌جی اینوتک در سال ۲۰۲۰ رسما از بازار پنل‌های LED خارج شد. با این حال این شرکت اخیرا تصمیم گرفته بود پتنت‌ها و تجهیزات مرتبط با کسب و کار خود را به یک شرکت چینی بفروشد. اکنون به نظر می‌رسد استارتاپ چینی تازه تاسیس Suzhou Lekin قصد دارد این پتنت‌ها را خریداری کند.

به گفته خبرگزاری TheElec، تعداد کل پتنت‌های مربوط به فناوری LED که استارتاپ Suzhou Lekin آن‌ها را در اختیار خواهد گرفت، نزدیک به ده هزار مورد گزارش شده است که این موضوع می‌تواند به توسعه شرکت چینی کمک بسیاری کند. براساس پرونده‌های ثبت شده در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) حداکثر ۱۹۶۸ پتنت مربوط به LED - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اردستان استان اصفهان - از طرف ال‌جی اینوتک ( LG - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اردستان استان اصفهان - InnoTek) به Suzhou Lekin منتقل می‌‌شود.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اردستان استان اصفهان

استارتاپ چینی که از زمان تاسیس آن تنها چند ماه می‌گذرد، با پتنت‌هایی که مستندات آن را در اختیار می‌گیرد، ممکن - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اردستان استان اصفهان - است در داخل یا خارج از چین برنامه‌هایی را دنبال کند. این شرکت می‌تواند از سرمایه‌گذاری در این پتنت‌ها بازده قابل توجهی به دست آورد و همچنین می‌تواند با استفاده از آن‌ها محصولات جدید و نوآوری‌هایی را تولید و به فروش برساند.

مقررات مربوط به پتنت‌های ثبت شده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اردستان استان اصفهان - در کره جنوبی قوانین خاصی دارند و شرکت‌ها موظف هستند بخشی از سود حاصل شده از فروش آن‌ها را با - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اردستان استان اصفهان - افراد مرتبط با آن - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اردستان استان اصفهان - سهیم شوند. بنابراین انتظار می‌رود ال‌جی اینوتک بخشی از سود سهام فروش عظیم پتنت‌های خود را - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اردستان استان اصفهان - به تیم کاری مسئول پروژه به اشتراک بگذارد.

در حال حاضر شرکت‌های دو طرف معامله بیانیه رسمی مبنی بر این توافق منتشر نکرده‌اند.همچنین جزئیات مالی مربوط به فروش پتنت‌ها نیز در دسترس نیست. علاوه بر این پتنت‌ها، ال‌جی اینوتک هنوز دارای امکانات تولیدی مربوط به پنل LED دیگری است که قصد فروش آن‌ها را نیز دارد.

ال‌جی اینوتک یکی از کسب و کارهای زیرمجموعه گروه شرکت‌های ال‌جی (LG Corp) محسوب می‌شود که در کنار ال‌جی الکترونیکس و ال‌جی دیسپلی در حوزه صنعت الکترونیک فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone