🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13834.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ روی شارژر بی‌سیم ۲۵ وات جدیدی با پشتیبانی از چند دستگاه کار می‌کند

سامسونگ ظاهرا روی توسعه شارژر بی‌سیم جدیدی با پشتیبانی از چند دستگاه کار می‌‌کند که احتمالا شارژر جدید کره‌ای‌ها مشخصاتی مشابه ایرپاور اپل خواهد داشت. براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه ...

سامسونگ ظاهرا روی توسعه شارژر بی‌سیم جدیدی با پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آشتیان استان مرکزی - از چند دستگاه کار می‌‌کند که احتمالا شارژر جدید کره‌ای‌ها مشخصاتی مشابه ایرپاور اپل خواهد داشت.

براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری chunvn8888 شارژر جدید سامسونگ احتمالا از نسخه مشابه قبلی این شرکت یعنی Wireless Trio کمی ضخیم‌تر خواهد بود.. طبق ادعای او، سامسونگ به لطف ابعاد کوچک‌تر سیم‌پیچ‌های مسی می‌تواند شارژ بی‌سیم جدید را با ضخامت باریک‌تری عرضه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آشتیان استان مرکزی - کند. علاوه بر این، سیم‌پیچ‌های ذکر شده همچنین با چندین لایه گرماگیر مسی، گرافیت و گریس حرارتی ساندویچی شکل همراه خواهند بود که میزان حرارت دستگاه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آشتیان استان مرکزی - را مدیریت می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آشتیان استان مرکزی

گفته می‌شود مکانسیم خنک‌کننده این شارژر بی‌سیم توسط ۵ تا ۶ فن کوچک تقویت می‌شود. محصول احتمالی جدید سامسونگ، می‌تواند چند دستگاه را به صورت همزمان و با توان ۲۵ وات شارژ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آشتیان استان مرکزی - کند. شیائومی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آشتیان استان مرکزی - اخیرا پد شارژ بی‌سیم چند کویل را در چین با قیمت ۹۰ دلار معرفی کرده بود که سه دستگاه را با سرعت ۲۰ وات شارژ می‌کند.

به نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آشتیان استان مرکزی - شیائومی توجه ویژه‌ای به فناوری شارژ بی‌سیم داشته باشد چرا که آن‌ها اخیرا از فناوری شارژ سریع دیگری تحت عنوان «HyperCharge» رونمایی کردند که با شارژ سیمی ۲۰۰ واتی می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در ۸ دقیقه شارژ کند. موتورولا نیز در گزارش دیگری عنوان کرده بود که گوشی‌های آینده خود را به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آشتیان استان مرکزی - فناوری شارژ بی‌سیم مجهز خواهد کرد. با این وجود می‌توان گفت که شرکت‌های بزرگ در آینده روی فناوری شارژ بی‌سیم توجه ویژه‌ای خواهند داشت.

با این وجود می‌توان گفت شارژر بی‌سیم ۲۵ وات آینده سامسونگ یک محصول عالی در بازار آینده خواهد بود. البته به خاطر داشته باشید، این خبر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آشتیان استان مرکزی - هنوز به صورت رسمی از طرف غول فناوری کره‌ای تایید نشده و هنوز در حد حدس و گمان است. بنابراین باید منتظر اطلاعات - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آشتیان استان مرکزی - رسمی از سوی سامسونگ باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone