🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41585.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

امکان اشتراک گذاری استوری های اینستاگرام در فیسبوک از حالت آزمایشی خارج شد

اگر به خاطر داشته باشید، اواسط شهریور ماه بود که به شما از امکان اشتراک گذاری مستقیم استوری های اینستاگرام در اپلیکیشن فیسبوک خبر دادیم. غول شبکه های اجتماعی امکان انجام این کار را از ...

اگر به خاطر داشته باشید، اواسط شهریور ماه بود که به شما از امکان اشتراک گذاری مستقیم استوری های اینستاگرام در اپلیکیشن فیسبوک خبر دادیم. غول شبکه های اجتماعی امکان انجام این کار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - را از ماه گذشته و به طور آزمایشی در کشور پرتغال آغاز کرده، اما به گزارش تک کرانچ به نظر می رسد که این قابلیت از امروز در دسترس کاربران آمریکایی هم قرار گرفته است.

در واقع می توان گفت که امکان اشتراک گذاری مستقیم استوری های اینستاگرام در فیسبوک حالا از مرحله آزمایشی خارج شده و همه کاربران تا چند روز دیگر می - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - توانند به آن دسترسی داشته باشند. البته شایان ذکر است که کسب و کارها قادر به استفاده از این ویژگی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - نخواهند بود، چرا که دسترسی به استوری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - های فیسبوک هنوز برایشان آزاد نشده است.

اگر در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - فیسبوک فعال هستید و به دنبال جذب مخاطب، حالا برای بهره بردن از استوری های فیسبوک بهترین زمان ممکن است.

به گفته یکی از مقامات فیسبوک، کاربران در حال حاضر فقط می - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - توانند استوری های اینستاگرام را با حساب کاربری فیسبوک خود به اشتراک بگذارند و عکس این کار هنوز ممکن نیست، اما این احتمال هست که در آینده انجام این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - کار نیز برای کاربران ممکن شود.

استوری های فیسبوک - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - از زمان ارائه تا امروز هرگز محبوبیت استوری های اینستاگرام را در میان کاربران نداشته اند. اما حالا و با تعاملی که میان آن ها و استوری های اینستاگرام برقرار شده، به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - نظر می رسد که کاربران فیسبوک حالا استقبال بیشتری از این خصوصیت به عمل بیاورند. بنابراین اگر در فیسبوک فعال هستید و به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - دنبال - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - جذب مخاطب، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - حالا برای بهره بردن از استوری های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - فیسبوک بهترین زمان ممکن است.

گفتنی است که به غیر از اینستاگرام و فیسبوک، قابلیت استوری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - در اپلیکیشن های فیسبوک مسنجر و واتس اپ (به نام های Messenger Day - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - و WhatsApp Status) هم وجود دارد که همگی از قابلیتی مشابه در اپ پرطرفدار اسنپ چت کپی برداری شده اند. با این وجود استقبال کاربران پلتفرم فیسبوک از استوری ها فوق العاده بوده، به طوری که در حال حاضر بیش از 250 - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - میلیون کاربر اینستاگرام در ماه استوری های خود را با دیگران به اشتراک می گذارند و همین آمار برای استتوس - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - های واتس اپ و مسنجر دی به 70 میلیون نفر می رسد.

بیش از 250 میلیون کاربر اینستاگرام در ماه استوری های خود را با دیگران به اشتراک می گذارند

شکی نیست که تعامل میان استوری های اینستاگرام و فیسبوک می تواند حجم انبوهی از محتوای تازه را برای استوری های فیسبوک به ارمغان بیاورد. خوشبختانه با توجه به این که اشتراک گذاری پست میان تمام اپ های خانواده فیسبوک (شامل اینستاگرام، واتس اپ، مسنجر و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - خود فیسبوک) به سادگی انجام می شود، فقط کافیست که یک بار بارگذاری محتوای مد نظرتان را انجام دهید تا بتوانید آن را در تمام حساب های کاربری فیسبوک تان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فریدون کنار استان مازندران - به اشتراک بگذارید.

اگر فیسبوک در استفاده از پتانسیل جدید خود به قدر کافی هوشمندانه عمل کند، می تواند امکانی فراهم سازد که استوری های دیده شده در اینستاگرام با استوری های فیسبوک همگام سازی شوند تا کاربر با باز کردن هر دو پلتفرم دیگر احتیاجی به این نداشته باشد که استوری های تکراری را مجددا از نو تماشا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خدابخش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر تعمیرگاه شما آیا شهرک جام جم فریدون کنار هم تعمیر مایکروفر ناسیونال انجام میده
پاسخ: بله در شهرک جام جم شهر فریدون کنار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone