🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41584.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

فراتر از محدودیت ها؛ با بهترین بازی های واقعیت افزوده برای موبایل آشنا شوید

اگر اخبار و مقالات منتشر شده پیرامون جدیدترین ورژن سیستم عامل اپل یعنی iOS 11 را خوانده باشید، حتما می دانید که اهالی کوپرینو بعد از تحقیقات گسترده ای که روی «واقعیت افزوده» انجام داده ...

اگر اخبار و مقالات - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - منتشر شده پیرامون جدیدترین ورژن سیستم عامل اپل یعنی iOS 11 را خوانده باشید، حتما می دانید که اهالی کوپرینو بعد از تحقیقات گسترده ای که روی «واقعیت افزوده» انجام داده بودند سرانجام تصمیم گرفتند این تکنولوژی را با کمک پلتفرم ARKit به iOS بیاورند.

واقعیت افزوده یا همان Augmented Reality عناصر مجازی را به جهان واقعی اضافه می کند

ARKit عرضه شده و خیلی ها نسبت به قابلیت های آن هیجان زده هستند. اما آیا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - می دانید چه عناوین واقعیت افزوده ای را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - می توانید روی آن انجام دهید؟ به مناسبت انتشار ARKit برای iOS 11 تصمیم گرفتیم نگاهی به بهترین بازی های واقعیت افزوده تلفن های هوشمند بیاندازیم.

فقط این نکته را فراموش نکنید که چون ARKit توسط خود اپل توسعه یافته و در انحصار آی دیوایس - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - ها است، خیلی از عناوین جدید واقعیت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - افزوده تنها برای iOS منتشر شده اند و دارندگان دیوایس های اندرویدی بیشتر مجبورند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - وقت شان را با بازی های قدیمی تر بگذرانند.

The - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - Machines

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران

  • ناشر: Directive Games
  • قیمت: 4.99 دلار
  • پلتفرم: iOS 11

برای بازی های واقعیت افزوده موبایل، پلتفرم ARKit توانسته تحولی بین اپلیکیشن های اسمارت فون ها به وجود بیاورد. به گونه ای که اگر پیش از معرفی ARKit یکی از دلایل خرید آیفون از سوی گیمرها بازی های انحصاری بود حالا قابلیت های هیجان انگیز ARKit هم باید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - به لیست اضافه نماییم. باور نمی کنید؟ کافیست به بعضی بازی های این پلتفرم نگاهی بیاندازید تا متوجه منظورمان بشوید.

The Machines یکی از همین عناوین است. عنوانی که به اعتقاد خیلی از بازیکن ها، با اختلاف بهترین کیفیت را بین بازی های واقعیت مجازی دارد. ساخته Directive Games که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - به فضای خالی زیادی هم در دنیای واقعی نیاز دارد، عنوانی در سبک MOBA بوده و بنابراین همانند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - بازی های این سبک مثل DOTA 2 باید با شخصیت خود به سمت منطقه دشمن حمله کنید؛ هیرویی که دارید را راهنمایی کرده و به کمک قدرت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - های مختلفش پیروز شوید.

Euclidean Lands

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران

  • ناشر: Kunabi Brother GmbH
  • قیمت: 3.99 دلار
  • پلتفرم: iOS 11

زمانی که مانیومنت ولی به دیدار هیتمن گو می رود؛ Euclidean Lands را می توانیم ترکیبی از ایده های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - این دو بازی محبوب بنامیم. در واقع طراحی معماها و گرافیک مشابه مانیومنت ولی است اما چگونگی حرکت شخصیت اصلی داستان همانند هیتمن گو بوده و بنابراین به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - صورت نوبتی ابتدا شما و سپس دشمنان حرکت می کنند؛ باید با انتخاب های درست و هوش تان مرحله ها را پشت سر بگذارید.

Euclidean Lands چند ماه پیش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - انتشار یافت و با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شد. خوب برای چی بازی را بین عناوین لیست میبینیم؟ خیلی ساده است. به تازگی توسعه دهنده آپدیتی برای ساخته اش منتشر کرده تا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - به واسطه آن، بازیکن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - هایی که دیوایس هایشان از ARKit پشتیبانی می کند بتوانند بعضی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - مرحله ها را با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده انجام دهند.

Stack AR

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران

  • ناشر: Ketchapp
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS 11

عنوان Stack که توسط استودیوی کچ اپ ساخته شده را انجام داده اید؟ Stack AR نسخه واقعیت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - افزوده همین بازی است. همانند آن باید بلوک های مکعبی را روی یکدیگر گذاشته و بلندترین سازه ای که می توانید را بسازید. البته مراقب تعادل سازه هم باشید. چون در صورت انتخاب یک مکان اشتباه تمام زحمت های تان به باد خواهد رفت. بد نیست بدانید Stack AR اولین عنوان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - ARKit به حساب می آید که توانسته بین پردانلودترین بازی های رایگان هفته قرار بگیرد.

WallaMe و World Brush

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران

  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم [World Brush]: iOS 11
  • پلتفرم [WallaMe]: iOS و اندروید

عملکرد World Brush و WallaMe کاملا مشابه هم است. با این دو عنوان می توانید در دنیای واقعی تلفن هوشمندتان را از جیب در بیاورید و روی جاهایی که خواستید نقاشی کرده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - یا پیام هایی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - بنویسید. جدا از اینکه قابلیت به اشتراک گذاری کارهایتان را هم دارید البته دو تفاوت بین WallaMe و World Brush وجود دارد. یکی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - اینکه WallaMe برخلاف رقیبش تنها محدود به دیوارها بوده و جای دیگری نمی توانید نقاشی کنید. همچنین World Brush فقط برای ARKit عرضه شده است.

Silent Streets - Augmented Reality Adventure

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران

  • ناشر: Funbakers Limited
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: اندروید

اگر The Machines با ترکیب سبک MOBA و تکنولوژی واقعیت افزوده توانسته یکی از متفاوت ترین تجربه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - های ممکن را به اسمارت فون ها بیاورد از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - آن طرف هم Silent Streets به کمک تلفیق المان های سبک ماجراجویی با این تکنولوژی موفق شده تا اسم و رسمی بین بازیکن ها به دست بیاورید. در این بازی برای حل معماها باید همانند پوکمون گو به مکان های مختلف رفته و آیتم هایی که به پرونده ها مرتبط هستند را پیدا کنید.

بعد از این کار هم نوبت به کنار هم گذاشتن سرنخ ها و پایان دادن به راز خونین قتل ها می رسد. البته برای کسانی که حوصله قدم زدن ندارند توسعه دهنده حالتی گذاشته تا با آن بتوانید همانند بقیه عناوین ماجراجویی و بدون نیاز به حرکت کردن معماها را حل نمایید. اگر می خواهید شرلوک هولمز بودن را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم ساخته استودیوی Funbakers Limited را از دست ندهید.

Zombies, Run

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران

  • ناشر: Six to Start
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید

حوصله بیرون رفتن و دویدن ندارید؟ شاید نصب Zombies, Run روی تلفن های هوشمندتان بتواند محرک خوبی برای ورزش کردن تان باشد. در واقع بازی یک دنیای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - آخرالزمانی را شبیه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - سازی کرده و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - اگر می خواهید توسط زامبی ها کشته نشوید فقط باید یک کار انجام دهید: بدوید. به کمک هدفون می توانید صدای زامبی ها را شنیده و همچنین برای اینکه زنده بمانید باید در دنیای بازی چرخیده و آیتم هایی که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - نیاز دارید را پیدا کنید.

Zombie Gunship Revenant AR

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران

  • ناشر: Limbic Software
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS 11

تا الان Zombie Gunship Revenant AR محبوب ترین بازی پلتفرم ARKit بوده و بازیکن ها استقبال خیلی خوبی از آن داشته اند. البته عجیب هم نیست. سری Zombie Gunship همیشه از موفق ترین بازی های اسمارت فون ها به شمار می رفته و طعم تجربه مکانیزم های گیم پلی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - آن با تکنولوژی واقعیت افزوده می تواند هر کسی را مجاب به دانلود بازی کند. در این عنوان به شما کنترل یک هلیکوپتر داده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - شده و حالا باید زامبی هایی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - که در زمین حرکت می کنند را نابود کنید.

Splitter Critters

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران

  • ناشر: RAC7 Games
  • قیمت: 2.99 دلار
  • پلتفرم: iOS 11

Splitter Critters هم همانند Euclidean Lands چند ماه پیش برای تلفن های هوشمند عرضه شد و حالا شاهد چند مرحله جدید هستیم که از تکنولوژی واقعیت افزوده پشتیبانی می کند. در این عنوان بازیکن ها تنها یک وظیفه دارند؛ باید موجودات دوست داشتنی داستان را طی تمام مرحله ها به سفینه خود برسانند. اما چگونه؟ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - بازی از مکانیزم جالب قطع کردن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - مرحله ها استفاده می نماید.

برای اینکه بتوانید معماها را حل کنید، باید بخشی از محیط را با کشیدن انگشت خود روی آن جدا کرده و به کمک تغییرات لازم کاراکترها - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - را به هدف شان برسانید. Splitter Critters یکی از تحسین شده های امسال است و با وجود اینکه مرحله های واقعیت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محمودآباد استان مازندران - افزوده تنها برای پلتفرم ARKit در دسترس هستند اما پیشنهاد می کنیم حداقل نسخه عادی را روی اندروید دانلود کرده و از انجام بازی لذت ببرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone