🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41588.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به دوربین ۲۵۰ دلاری گوگل کلیپس [تماشا کنید]

گوگل در مراسم شب گذشته خود از دوربین هوشمند اما بسیار کوچکی رونمایی کرد که کلیپس نام دارد. گوگل کلیپس در واقع دوربینی وابسته به هوش مصنوعی است و صرفا یک لنز و شاتر ساده ...

گوگل در مراسم شب - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گذشته خود از دوربین هوشمند اما بسیار کوچکی رونمایی کرد که کلیپس نام دارد. گوگل کلیپس در واقع دوربینی وابسته به هوش مصنوعی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - است و صرفا یک لنز و شاتر ساده نیست.

کلیپس می تواند تصاویر و ویدیوهایی را برای شما ضبط کند که شاید - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هیچگاه خودتان فرصت مشاهده و ثبتشان را نداشته باشید. با اتکا به هوش مصنوعی، این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دوربین تشخیص می دهد که چه لحظاتی می توانند خاص و حائز اهمیت باشند.

این دوربین که فقط با پیکسل های گوگل، گلکسی اس ۷ و اس ۸ و همچنین آیفون های جدید اپل کار می کند، با برچسب قیمت ۲۴۹ دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone