🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41591.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اسپیکر هوشمند ۱۵۰ دلاری Invoke مایکروسافت اواخر اکتبر از راه می رسد

مدت زیادیست که می دانیم مایکروسافت با همکاری کمپانی تولید کننده تجهیزات صوتی حرفه ای «Harman Kardon»، در حال توسعه یک اسپیکر هوشمند با پشتیبانی از دستیار صوتی Cortana است. حال به نظر می رسد این ...

مدت زیادیست که می دانیم مایکروسافت با همکاری کمپانی تولید کننده تجهیزات صوتی حرفه ای «Harman Kardon»، در حال توسعه یک اسپیکر هوشمند با پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از دستیار صوتی Cortana است. حال به نظر می رسد این محصول که «Invoke» نام دارد نهایی شده و می بایست انتظار رونمایی از آن را در اواخر ماه اکتبر (نیمه نخست آبان ماه) داشته باشیم.

طبق اطلاعات جدید، نخستین بلندگوی هوشمند شرکت ردموندی ۱۵۰ دلار قیمت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خواهد داشت و هنوز مشخص نیست که از سرویس استریم - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - موسیقی اسپاتیفای پشتیبانی می کند یا نه. با این حال در امکان اتصال آن به سرویس «Groove Music» شکی وجود ندارد.

گفته می شود عملکردهای کورتانا روی این بلندگوی هوشمند چیزی بالغ بر ۷۰ مورد است، این در حالیست که مهارت های آلکسا در محصولات اکوی آمازون از ۱۴۰۰ مورد فراتر می رود.

شاید این شروعی چندان قدرتمند برای نخستین بلندگوی هوشمند مایکروسافت نباشد، اما به طور حتم اقدامی مثبت و عرصه ای جدید برای پیشرفت دستیار کورتانا خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone