🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41578.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

فرصت آپلود محتوا با کیفیت اصلی در Google Photos برای خریداران پیکسل های جدید محدود است

گوگل در کنفرانس رونمایی از موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL اعلام کرد که خریداران می توانند هرتعداد عکس یا ویدیو که مایل باشند را با کیفیت اصلی در فضای ابری اپلیکیشن Google Photos ...

گوگل در کنفرانس رونمایی از موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL اعلام کرد که خریداران می توانند هرتعداد عکس یا ویدیو که مایل باشند را با کیفیت اصلی در فضای ابری اپلیکیشن Google Photos بارگذاری نمایند. این خبر گرچه برای بسیاری خوشحال کننده بود، اما لازم است بدانید که تنها تا پایان سال ۲۰۲۰ برای بهره مندی از آن فرصت دارید.

این مسئله گرچه در خلال صحبت های مقامات گوگل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اعلام نشد، اما با مراجعه به صفحه معرفی دو موبایل مورد اشاره در فروشگاه گوگل می توانید از صحت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آن آگاه شوید. البته ظاهراً - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ساکنین کانادا فرصت بیشتری برای آپلود عکس و ویدیوهای خود در Google Photos - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با کیفیت اصلی را خواهند داشت. تاریخ مذکور برای ساکنین این کشور ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ تعیین شده است.

لازم به ذکر است - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که تمام عکس ها و تصاویری که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با کیفیت اصلی و قبل از سال ۲۰۲۰ روی فضای ابری گوگل آپلود شوند، پس از آن تاریخ نیز قابل دریافت خواهند بود، اما برای آپلود موارد جدید نیاز به خرید اشتراک خواهید داشت.

کسانی که گزینه آپلود فایل ها با کیفیت بالا را در اپلیکیشن Google Photos - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - فعال نمایند فضای ذخیره سازی نامحدودی را در اختیار خواهند داشت. ضمن این که به طور حتم پیش از پایان مهلت سه ساله، نسل بعدی موبایل پیکسل گوگل نیز از راه خواهند رسید. بنابراین خریداران امروز پیکسل 2 و پیکسل 2 XL می توانند حدود یک سال بعد دوباره مهلت استفاده خود از امکان مورد اشاره را دوباره تمدید نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone