🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41583.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

بازی‌ های ایرانی به جشنواره IMGA خاورمیانه بازگشتند

همانطور که پیش از  این خواندید، 16 بازی ایرانی که در جشنواره IMGA در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا نامزده شده بودند، بدون هیچ توضیح قبلی، از لیست نامزدهای این جشنواره حذف شدند. حال و ...

همانطور که پیش از  این خواندید، 16 بازی ایرانی که در جشنواره IMGA در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا نامزده شده بودند، بدون هیچ توضیح قبلی، از لیست نامزدهای این جشنواره حذف شدند.

حال و مطابق اخباری که بنیاد ملی بازی های رایانه ای اعلام کرده است، این بازی ها پس از پیگیری این ارگان، بار دیگر به لیست نامزدهای این جشنواره بازگشته اند.

پس از  پیگیری های انجام شده توسط روابط عممومی بخش بین الملل بنیاد، دلیل حذف این بازی ها، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - منع شدن حضور کشور - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - ایران در این جشنواره اعلام شده  بود که البته این محدودیت هم اکنون برداشته شده و بازی سازان ایرانی، علاوه بر منطقه خاورمیانه قادر به شرکت در نسخه جهانی این جشنواره نیز هستند.

ایران با 16 نامزد، از بیشترین شانس - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - برای برنده شدن جایزه و درخشش در این جشنواره، بهره می برد. دومین دوره مسابقات IMGA در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - تاریخ 20 آبان ماه در کشور عمان برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که رای گیری برای انتخاب بهترین ها در این جشنواره، هم اکنون آغاز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone