🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17480.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

گارمین از ساعت Forerunner 745 با سنسور SpO2 رونمایی کرد

گارمین از ساعت هوشمند جدید خود به نام Forerunner 745 برای دوندگان و ورزش سه‌گانه (دو، شنا، دوچرخه سواری) رونمایی کرد. این محصول ۵۸۰ دلار قیمت داشته و جانشین Forerunner 735XT می‌شود. یکی از مهم ...

گارمین از ساعت هوشمند جدید - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - خود به نام Forerunner 745 برای دوندگان و ورزش سه‌گانه (دو، شنا، دوچرخه سواری) رونمایی کرد. این محصول ۵۸۰ دلار قیمت داشته و جانشین Forerunner 735XT می‌شود.

یکی از مهم - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - ترین قابلیت‌های Forerunner 745 سنسور سطح غلظت اکسیژن خون (SpO2) است. دانستن سطح اکسیژن خون برای درک کلی از سلامت بدن بسیار کاربردی بوده و بیشتر ساعت‌های هوشمند گارمین از چنین قابلیتی برخوردارند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان

ساعت هوشمند مورد بحث با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - در نظر گرفتن ورزشکاران ساخته شده و بسیاری از قابلیت‌های نسل قبل را ارتقا می‌دهد. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - برای مثال این محصول حالا شدت تمرین را پایش کرده و تمرینات متناسب را برای بهبود ورزش توصیه می‌کند. گارمین می‌گوید این مدل دویدن را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - دقیق تر پایش کرده و در تمرینات چندگانه با فشار یک دکمه می‌توان بین فعالیت‌ها سویچ کرد.

Forerunner 745 قابلیت پخش موزیک با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - ذخیره سازی حداکثر ۵۰۰ آهنگ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - را دارد. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - علاوه بر این قابلیت سینک کردن پلی لیست از سرویس‌های استریم موزیک مثل اسپاتیفای را داشته - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - و از Garmin Pay پشتیبانی می‌کند.

گارمین می‌گوید باتری این محصول در حالت اسمارت واچ تا یک هفته دوام می‌آورد و با روشن بودن GPS تا ۱۶ ساعت و با فعال بودن GPS و موزیک تا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - ۶ ساعت شارژدهی خواهد داشت. گارمین Forerunner 745 با قیمت ۵۸۰ دلار از هم اکنون قابل خریداری است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان

گارمین همچنین - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - از یک دستگاه اندازه گیری ضربان قلب به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - نام HRM-Pro رونمایی کرده است که با Forerunner 745 جفت شده و بوسیله فناوری +ANT یا بلوتوث به ساعت‌های هوشمند سازگار وصل می‌شود. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - این وسیله قابلیت اتصال - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - به تردمیل و دیگر تجهیزات بدنسازی را داشته و داده‌هایی همچون ریتم، طول گام‌ها و داده‌های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - دیگر را جمع آوری می‌کند. این محصول به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - لطف پشتیبانی از گواهی 5ATM، برای شنا و دیگر ورزش‌های آبی مناسب بوده و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر همدان استان همدان - از هم اکنون با قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone