🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37358.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپل با استخدام کارمندان تازه نفس، به دنبال افزایش مهارت ها و ضریب هوشی سیری است

سیری، دستیار صوتی اپل مدتی است که رقابت را به گوگل اسیستنت و آمازون الکسا واگذار کرده. اوایل ماه جاری میلادی، برخی از کارمندان سابق اپل گفتند که چشم انداز ترسیم شده برای سیری، با ...

سیری، دستیار صوتی اپل مدتی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است که رقابت را به گوگل اسیستنت و آمازون الکسا واگذار کرده. اوایل ماه جاری میلادی، برخی از کارمندان سابق اپل گفتند که چشم انداز ترسیم شده برای سیری، با مرگ استیو جابز به دست فراموشی سپرده شد. جالب اینکه جابز در روز پنجم اکتبر 2011 جان سپرد؛ یک روز بد از اینکه نخستین آیفون بهره مند از سیری معرفی شد.

سیری طی این 7 سال بهبودهای فراوانی پشت سر گذاشته اما با عرضه اسپیکر هوشمند هوم پاد مشخص شد که به اندازه گوگل اسیستنت و الکسا -روی اسپیکرهای گوگل هوم و آمازون اکو- کارآمد نیست.

بنابر گزارش های اخیر، به نظر می - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - رسد اپل از عقب افتادگی سیری در رقابت با سایر دستیارهای صوتی باخبر است. موسسه Thinknum به تازگی اطلاعات مرتبط با موقعیت های شغلی اپل را بررسی کرده و می گوید طی چند وقت اخیر، مشاغل متعددی برای توسعه این دستیار دیجیتالی در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نظر گرفته شده است. در روز سی ام مارس، اپل با انتشار لیستی شامل 161 موقعیت شغلی مرتبط با سیری، رکوردشکنی کرده و از این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نظر، رشدی 96 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان

154 عدد از مجموع 161 شغل به «مهندسین نرم افزار» تعلق دارند، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - 5 سمت شغلی برای «سیری - مهندس نرم افزار» در نظر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گرفته شده و سه جای خالی برای «سیری - مهندس iOS» وجود دارد. سایر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - موقعیت های شغلی هم به مهندس زیرساخت، مهندس یادگیری ماشینی و مهندس پردازش زبان طبیعی مربوط می شود.

در حالی که گوگل اسیستنت از پس 1 میلیون فعالیت مختلف بر می آید و الکسا هم بیش از 25 هزار مهارت دارد، به نظر می رسد سیری برخلاف همتایان خود کاربردهایی تا این حد گسترده ندارد. علاوه بر این، سیری در تشریح اطلاعات مختلف برای کاربران هم با مشکل مواجه است.

از لیست استخدامی های تازه اپل اینطور به نظر می رسد که کمپانی ساکن کوپرتینو عمیقاً باور دارد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گسترش مهارت های سیری، نیاز به برنامه نویسی مجدد آن وجود دارد. علاوه بر این، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بهبود توانایی های کلامی سیری و ضریب هوشی این دستیار دیجیتالی هم در دستور کار اپل قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone