🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27606.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ال جی از تلفن های هوشمند سری W خود رونمایی کرد

ال جی امروز از سری W تلفن های هوشمندش در هند رونمایی کرده است. تلفن های سری W ال جی فعلا شامل مدل های W10، W30 و W30 Pro می شوند و همگی به باتری ...

ال جی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - امروز از سری W تلفن های هوشمندش - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - در هند رونمایی کرده است. تلفن های سری W ال جی فعلا شامل مدل های W10، W30 و W30 - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - Pro می شوند و همگی به باتری های چهار هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - اند. تمام این موبایل ها از اندروید 9 و پردازنده های هشت هسته ای استفاده می کنند. هر سه تلفن دارای حسگر اثر انگشت در پشت هستند و از قفل گشایی به وسیله چهره نیز پشتیبانی می کنند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران

تلفن ال جی W10 - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - دارای یک صفحه نمایش 6.19 اینچی با رزولوشن 1512 در 720 پیکسل فول ویژن است که در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - قسمت بالا میزبان یک ناچ بزرگ و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی است. این دستگاه از چیپست P22 مدیاتک - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - استفاده می کند که CPU آن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - روی فرکانس 2.0 گیگاهرتز تنظیم شده، و در کنار آن نیز از سه گیگابایت رم بهره می برد. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - ظرفیت حافظه داخلی نیز 32 گیگابایت است که امکان ارتقای آن به وسیله درگاه میکرو اس دی فراهم است.

در پشت آن هم دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و دوربین ثانویه پنچ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت قرار گرفته اند. این موبایل از تاریخ 12 تیر در هند توسط فروشگاه آمازون با قیمت 130 دلار، و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - در رنگ های طوسی دودی و بنفش لاله ای به فروش - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - خواهد رسید.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران

دیگر تلفن های سری W ال جی W30 و W30 Pro هستند که مدل W30 دارای نمایشگر 6.26 اینچی با رزولوشن 1512 در 720 پیکسل فول ویژن LCD IPS است. دوربین سلفی 16 مگاپیسلی آن هم در یک ناچ قطره ای قرار گرفته.

قیمت این موبایل ها از 130 دلار شروع - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - خواهد شد

این مدل نیز مانند - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - W10 دارای همان چیپست مدیاتک P22 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و سه گیگابایت رم است. این موبایل هم دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است که امکان افزایش آن به کمک درگاه میکرو اس دی وجود دارد. دوربین های پشت آن اما سه گانه و شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX485 برای دوربین اصلی، یک سنسور - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - 13 مگاپیکسلی با زاویه دید صد درجه اولترا واید و سنسور دو مگاپیکسلی عمق سنج می باشند.

این موبایل از 12 تیر با قیمت 147 دلار به فروش خواهد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - رسید و در دو رنگ آبی صاعقه ای و طوسی پلاتینیومی قابل سفارش - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران

پرچمدار تلفن های سری W ال جی یعنی W30 Pro اما دیرتر از دو مدل دیگر عرضه خواهد شد و قیمتش نیز هنوز اعلام نشده است. این موبایل از چیپست اسنپدراگون 632 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و چهار گیگابایت رم استفاده می کند. صفحه نمایش آن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - هم 6.22 اینچی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - فول ویژن V بوده و دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

دوربین های پشت آن هم شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جویبار استان مازندران - اصلی، سنسور هشت مگاپیکسلی به همراه لنز واید با زاویه دید صد درجه و یک سنسور عمق سنج پنج مگاپیکسلی می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone