🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27607.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اپرا مرورگر سازگار با بلاکچین خود را برای iOS هم منتشر کرد

اوایل امسال اپرا نخستین مرورگر سازگار با بلاکچین و رمزارزهای خود موسوم به Opera Touch را برای پی سی و سیستم عامل اندروید منتشر کرد. اما حالا نوبت به صاحبان آیفون رسیده که بتوانند این ...

اوایل امسال اپرا نخستین مرورگر سازگار با بلاکچین و رمزارزهای خود موسوم به Opera Touch را برای پی سی و سیستم عامل اندروید منتشر کرد. اما حالا نوبت به صاحبان آیفون رسیده که بتوانند این مرورگر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرخرود استان مازندران - را روی دیوایس‌های خود نصب نمایند.

اپرا تاچ برای iOS، درست مثل نسخه‌های پی سی و اندروید از استاندارد وب 3.0 پشتیبانی به عمل می‌آورد ضمن این که از یک کیف پول اختصاصی برای ذخیره و نگهداری از رمزارزها نیز برخوردار است. اپرا به کاربران این مرورگر امکان دسترسی مستقیم به اپلیکیشن‌های وب 3.0 روی بلاکچین اتریوم را فراهم کرده تا بدین ترتیب نیاز به دانلود افزونه‌های مخصوص این کار را از میان برداشته باشد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرخرود استان مازندران

به گفته تیم اپرا، مرورگر اپرا تاچ از انواع رمزارزهای رایج در دنیا پشتیبانی به عمل آورده و می‌تواند از همگی در Wallet (کیف پول) خود محافظت کند. برای دسترسی به اپلیکیشن‌های بلاکچین، کافیست مثل نسخه اندروید یا پی سی آدرس را تایپ کرده و مستقیما وارد وب اپ مربوطه شوید. در این راه سرویس وی پی ان درون برنامه‌ای اپرا تاچ هم می‌تواند از افشای اطلاعات شما جلوگیری کند.

اگر چه قابلیت‌هایی در نسخه اندروید و پی سی اپرا تاچ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرخرود استان مازندران - حضور دارند که هنوز برای نسخه آی او اس ارائه نشده، اما فعلا امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های بلاکچین مزیت بزرگیست که محصول جدید اپرا روی آی دیوایس‌ها برایتان به ارمغان آورده که می‌توانید به رایگان از آن استفاده نمایید.

برای دانلود اپرا تاچ روی آی او اس و اندروید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرخرود استان مازندران

Opera Touch

سازنده: Opera قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 57.1 / 6.2 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone