🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27609.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

کمپین «یک عمر با هواوی» از ۶ تیرماه آغاز می‌شود

با افزایش قیمت موبایل‌های هوشمند، اهمیت خدمات پس از فروش برای کاربران بیشتر از قبل اهمیت پیدا کرده و به همین دلیل هم هواوی کمپین جدید «یک عمر با هواوی» را  با هدف  ارائه خدمات ...

با افزایش قیمت موبایل‌های هوشمند، اهمیت خدمات پس از فروش برای کاربران بیشتر از قبل اهمیت پیدا کرده و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران - به همین دلیل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران - هم هواوی کمپین جدید «یک عمر با هواوی» را  با هدف  ارائه خدمات متفاوت به کاربران - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران - ایرانی آغاز کرده است.

در کمپین - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران - یک عمر با هواوی میان کسانی که در تاریخ ششم تیرماه به فروشگاه‌های برگزیده مراجعه و محصولات هواوی را خریداری کنند، قرعه‌کشی برگزار خواهد شد که در میان آنها جوایز ویژه‌ای نظیر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران - تمدید ۶ ماهه گارانتی دستگاه در نظر گرفته‌ شده ‌است.

بر اساس اعلام هواوی کسانی که در حال حاضر کاربر این گوشی‌ها هستند، می‌توانند در تاریخ ۶ تیر ماه به این فروشگاه‌ها مراجعه و خدمات نرم افزاری رایگان دریافت کنند. این خدمات به کسانی که گارانتی دستگاه‌شان به پایان رسیده نیز ارائه می‌شود:

«به روز رسانی سیستم عامل گوشی به جدیدترین نسخه منتشر شده، برطرف کردن ایرادهای نرم افزاری، کالیبراسیون صفحه نمایش - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران - و سنسورها، بهینه‌سازی تنظیمات گوشی، تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات دستگاه، از جمله خدماتی هستند که به کاربران هواوی ارائه خواهد شد.»

هواوی مسابقه‌ای هم در صفحه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران - اینستاگرام خود در تاریخ چهارم تیرماه برگزار و به ۹ برنده جوایز ارزش‌مندی اهدا خواهد کرد. این رویداد به طور ماهانه در مراکز رسمی ارائه خدمات پس از فروش محصولات هواوی برگزار می‌شود. اگر علاقمند به شرکت در این کمپین هستید می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۲۰۰۰ تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone