🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20905.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

MSI از لپ تاپ Modern 14 با جدیدترین پردازنده‌های اینتل و AMD رونمایی کرد

لپ‌ تاپ‌ جدید MSI از راه رسید. خریداران می‌توانند لپ تاپ Modern 14 را با پردازنده‌های نسل دهم اینتل یا AMD رایزن ۴۰۰۰ و کارت گرافیک انویدیا GeForce MX350 سفارش دهند. این لپ ‌تاپ در ...

لپ‌ تاپ‌ جدید MSI از راه رسید. خریداران می‌توانند لپ تاپ Modern 14 را با پردازنده‌های نسل دهم اینتل یا AMD رایزن ۴۰۰۰ و کارت گرافیک انویدیا GeForce MX350 سفارش دهند.

این لپ ‌تاپ در رنگ مشکی و سنگ کبود وارد بازار می‌شود و همچنین وزن کمی دارد. این محصول با پردازنده‌های متنوعی فروخته می‌شود و فرقی نمی‌کند طرفدار تراشه‌های اینتل یا AMD - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - باشید چرا که می‌توانید لپ ‌تاپ جدید MSI را با یکی از جدیدترین پردازنده‌های این شرکت‌ها سفارش دهید.

بالاترین نسخه این دستگاه به پردازنده نسل دهم اینتل - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - Core i7 مجهز شده که در مقایسه با - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - نسل گذشته تا ۱۰ درصد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - عملکرد بهتری دارد. MSI به بهبود ۱۸ درصدی عملکرد این لپ ‌تاپ در برنامه‌هایی مانند - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - «لایت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - روم» اشاره می‌کند. پردازنده AMD رایزن ۴۰۰۰ مورد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - استفاده در لپ تاپ Modern 14 نیز عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد و مصرف انرژی بهینه‌ای دارد.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان

خریداران می‌توانند لپ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - تاپ Modern 14 را با پردازنده‌های اینتل Core i7-10510U، اینتل Core i5-10320U و Core i3-10100U یا تراشه‌های AMD رایزن 7 4700U و رایزن 5 - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - 4500U سفارش دهند. این محصول به رم DDR4 مجهز شده و می‌توان آن را با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم تهیه کرد.

MSI برای این محصول خود در بالاترین نسخه کارت گرافیک MX350 را درنظر گرفته که تا ۲.۵ برابر عملکرد سریع‌تری نسبت به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - جدیدترین - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - گرافیک‌های مجتمع در زمینه ویرایش تصاویر و ویدیو دارد، البته امکان سفارش آن را کارت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - گرافیک MX330 نیز وجود دارد.. وزن - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - این لپ ‌تاپ به ۱.۳ کیلوگرم می‌رسد که می‌توان آن را به راحتی حمل کرد.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان

شارژدهی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - این لپ ‌تاپ به ۱۰ ساعت می‌رسد و آداپتور آن در مقایسه با آداپتورهای مرسوم در بازار - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - ۳۸ درصد سبکتر و ۱۹ درصد کوچکتر است. طراحی این دستگاه به گونه‌ای بوده که در زمان باز کردن نمایشگر، یک زاویه ۵ درجه‌ای برای کیبورد ایجاد می‌شود.

صفه نمایش این لپ ‌تاپ حاشیه‌های کمی دارد و می‌توان تا ۱۸۰ درجه آن را باز کرد. این دستگاه از ویژگی اشتراک‌گذاری صدای «Nahimic»‌ بهره می‌برد که امکان پخش صدا توسط دو هدفون بلوتوثی به صورت همزمان - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندرترکمن استان گلستان - را فراهم می‌کند. لپ تاپ Modern 14 به یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C، دو پورت USB 2.0، پورت HDMI و درگاه کارت حافظه مجهز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلشن نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سایت ***** مایکروفر فلر MW341 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone