🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20904.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A01 Core معرفی شد؛ گوشی ۷۴ دلاری با چیپست مدیاتک

سامسونگ در سکوت خبری از جدیدترین گوشی اقتصادی خود رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی A01 Core به دوربین اصلی تکی و چیپست مدیاتک مجهز شده است. این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۳ اینچی از ...

سامسونگ در سکوت خبری از جدیدترین گوشی اقتصادی خود رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندر انزلی استان گیلان - A01 Core به دوربین اصلی تکی و چیپست مدیاتک مجهز شده است.

این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۳ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندر انزلی استان گیلان - ۱۸.۵:۹ بهره می‌برد که در اطراف آن حاشیه‌های تقریبا ضخیمی به چشم می‌خورد. در بالای این نمایشگر دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 مگاپیکسلی قرار گرفته که نمی‌توان برای ثبت تصاویر سلفی باکیفیت روی آن حساب - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندر انزلی استان گیلان - باز کرد.

پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی A01 Core دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه فلاش LED را میزبانی می‌کند. این پنل پشتی جنس پلاستیکی داشته و طراحی آن به گونه‌ای است که از دستان کاربر سر نمی‌خورد. این دستگاه به نسخه Go سیستم عامل اندروید ۱۰ مجهز شده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندر انزلی استان گیلان - است.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندر انزلی استان گیلان

سامسونگ برای این گوشی هوشمند خود چیپست قدیمی مدیاتک MT6739 را درنظر گرفته. این چیپ که تولید سال ۲۰۱۷ است، به ۴ هسته پردازشی مجهز شده و توسط ۱ گیگابایت رم و ۱۶/۳۲ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندر انزلی استان گیلان - گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. وظیفه تامین انرژی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندر انزلی استان گیلان - این گوشی هوشمند برعهده یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و برخلاف پرچمداران سامسونگ، از جک ۳.۵ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندر انزلی استان گیلان - میلی‌متری هدفون بهره می‌برد. کاربران در این - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندر انزلی استان گیلان - دستگاه باید میان سیمکارت دوم و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندر انزلی استان گیلان - کارت حافظه یکی را انتخاب کنند.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندر انزلی استان گیلان

سامسونگ گلکسی A01 Core در رنگ‌های آبی، مشکی و قرمز و با قیمت ۷۴ دلار وارد بازار اندونزی می‌شود. در صورتی که خریداران این دستگاه را از امروز تا دو روز دیگر سفارش دهند، می‌توانند آن را با پرداخت ۶۷ دلار دریافت کنند.

اگر به نظرتان این گوشی بیش از حد ضعیف است، می‌توانید نگاهی به گلکسی A01 داشته باشید. این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندر انزلی استان گیلان - چیپست ۸ هسته‌ای مجهز شده و همچنین از ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی هوشمند طراحی مدرن‌تری دارد و در نمایشگر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بندر انزلی استان گیلان - آن بریدگی قطره‌ای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رخشا نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام روز بخیر میشه بگید کوی آزادگان بندرانزلی بندر انزلی تعمیر دارید
پاسخ: بله در کوی آزادگان بندرانزلی شهر بندر انزلی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone