🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20880.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت‌های احتمالی دوربین گلکسی نوت ۲۰ فاش شد؛ انتخاب میکروفن و فیلمبرداری 8K

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی از سری گلکسی نوت ۲۰، تنور شایعات در مورد این گوشی داغ تر می‌شود. در تازه ترین شایعه اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های دوربین این گوشی منتشر شده که ...

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی از سری گلکسی نوت ۲۰، تنور شایعات در مورد این گوشی داغ تر می‌شود. در تازه ترین شایعه اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های دوربین این - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مرند زنجان استان زنجان - گوشی منتشر شده که یکی از جالب‌ترین آن‌ها امکان انتخاب میکروفن برای فیلمبرداری است.

سایت Sammobile به نقل از «MaxWinebach» از افشاگران دنیای تکنولوژی می‌گوید که حالت Pro Video دوربین گلکسی نوت ۲۰ به کاربر اجازه می‌دهد تا نوع میکروفن (جلو، عقب، جلو - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مرند زنجان استان زنجان - و عقب، بلوتوث یا USB) را برای فیلمبرداری انتخاب کند. این قابلیت دست کاربر را برای تهیه ویدیوبلاگ (ولاگ) یا استریم بسیار باز می‌گذارد. به گفته وی تنظیم رزولوشن نیز در این مد امکان پذیر خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مرند زنجان استان زنجان

در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مرند زنجان استان زنجان - ادامه گزارش نوشته شده که دوربین گلکسی نوت ۲۰ از ابزارهای هیستوگرام و فاصله کانونی نیز برخوردار بوده و فیلمبرداری و عکسبرداری با کیفیت تر را فراهم می‌کند. قابلیت Single Take که اولین بار - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مرند زنجان استان زنجان - با گلکسی اس - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۲۰ معرفی شد نیز بهبود یافته است. این قابلیت در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مرند زنجان استان زنجان - کلیپ‌هایی تا حداکثر ۵ ثانیه می‌گیرد، اما در گلکسی نوت ۲۰ کاربران می‌توانند مدت زمان آن را بین ۵ تا ۱۵ ثانیه تنظیم کنند.

منبع یاد شده می‌گوید دوربین گلکسی نوت ۲۰ همچنین از قابلیت فیلمبرداری در رزولوشن حداکثر 8K با نسبت تصویر ۲۱:۹ برخوردار است. این قابلیت امکان تصویربرداری سینمایی‌تر را فراهم کرده و تماشای - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مرند زنجان استان زنجان - محتوا در مانیتورهای فوق عریض را لذت بخش تر خواهد کرد. بزرگنمایی ۵۰ برابری نیز در مدل‌هایی که از زوم فضایی ۱۰۰ برابری پشتیبانی می‌کنند، وجود خواهد داشت. این قابلیت در حال حاضر در گلکسی اس ۲۰ اولترا از حالت ۳۰ برابر به ۱۰۰ برابر جهش می‌کند.

سامسونگ در تاریخ ۵ اوت (۱۵ مرداد) در مراسم - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مرند زنجان استان زنجان - مجازی به طور رسمی از سری گلکسی نوت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۲۰ رونمایی می‌کند.

- تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مرند زنجان استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone