🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20879.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ رونمایی از گلکسی زد فولد ۲ در رویداد آنپکد را تایید کرد

هفته گذشته بود که یکی از منابع نزدیک به سامسونگ عنوان کرد نسل دوم موبایل تاشوی گلکسی زد فولد در جریان رویداد Unpacked 2020 پانزدهم مرداد ماه رونمایی نخواهد شد و پیرو شیوع ویروس کرونا ...

هفته گذشته بود که یکی از منابع نزدیک به سامسونگ عنوان کرد نسل دوم موبایل تاشوی گلکسی زد فولد در جریان رویداد Unpacked - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تاکستان استان زنجان - 2020 پانزدهم مرداد ماه رونمایی نخواهد شد و پیرو شیوع ویروس کرونا عرضه آن نیز تا حدود یک ماه کامل به تعویق خواهد افتاد. اما حالا سامسونگ به طور کامل خلاف این ادعا را ثابت و حضور این موبایل هوشمند در رویداد را رسما تایید کرده است.

در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تاکستان استان زنجان - حالی که شایعات عمده‌ای نیز وجود داشتند که به معرفی نسخه 5G گلکسی زد فولد 2 در این مراسم اشاره داشتند - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تاکستان استان زنجان - و حتی تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) را برای موعد عرضه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تاکستان استان زنجان - این گوشی تاشو متصور بودند، حساب کاربری توییتر سامسونگ با انتشار علامت پروانه‌ای این سری و البته استفاده از عبارت «A - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تاکستان استان زنجان - new - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تاکستان استان زنجان - look unfolds» مهر تاییدی بر حضور این موبایل در تاریخ یاد شده زد.

پروانه نمایش داده شده در تبلیغ سامسونگ به رنگ برنز است که معمولا به مدل‌های 5G محصولات سامسونگ اختصاص دارد؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت نسخه مجهز به فناوری ارتباطی 5G گلکسی زد فولد 2 هم در جریان Unpacked 2020 رونمایی شود. ضمن اینکه گفته می‌شود نسخه 5G گلکسی زد فلیپ هم در همین مراسم حضور خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تاکستان استان زنجان

گفتنی است طبق پیش بینی‌ها و شایعات، موبایل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تاکستان استان زنجان - تاشوی جدید سامسونگ از نمایشگری ۷.۷ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز در داخل و نمایشگری ۶.۲۳ اینچی در بیرون بدنه برخوردار است. ضمن اینکه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تاکستان استان زنجان - در این مدل از باتری دوگانه ۴۳۶۵ میلی‌آمپر ساعتی (متشکل از دو باتری ۲۰۹۰ و ۲۲۷۵ میلی‌آمپر ساعتی) استفاده شده که از شارژ سریع - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تاکستان استان زنجان - ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

به علاوه گویا چیپست کوالکوام اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس با همراهی ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای مدل پایه گلکسی زد فولد 2 در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی هم متشکل از سه لنز ۶۴، ۱۶ و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تاکستان استان زنجان - ۱۲ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر تصویر اپتیکال خواهد بود و یک دوربین سلفی هم درون نمایشگر داخلی دیده می‌شود.

ضمنا طبق گزارش جدیدی که از سوی یکی از منابع کره‌ای زبان منتشر شده، گفته می‌شود گلکسی زد فولد 2 با قیمت ۲.۷ میلیون وون (حدود ۱۹۹۰ دلار) و گلکسی زد فلیپ 5G نیز با قیمت ۱.۶۵ میلیون وون (حدود ۱۳۷۰ دلار) - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تاکستان استان زنجان - راهی بازار خواهد شد. ناگفته نماند رویداد Unpacked 2020 در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone