🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20903.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی OpenAI تصاویر نصفه را به شکل خودکار تکمیل می‌کند

در جدیدترین دستاورد شرکت OpenAI، سیستم هوش مصنوعی GPT-2 که پیش از این می‌توانست پاراگرف‌هایی معنادار از زبان انگلیسی را به صورت خودکار بنویسد، حالا با در اختیار داشتن نیمی از یک تصاویر، می‌تواند مابقی ...

در جدیدترین دستاورد شرکت OpenAI، سیستم هوش مصنوعی GPT-2 که پیش از این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - می‌توانست پاراگرف‌هایی معنادار از زبان انگلیسی را به صورت خودکار بنویسد، حالا با در اختیار داشتن نیمی از یک تصاویر، می‌تواند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - مابقی عکس را تولید و تکمیل کند.

حدودا یک سال پیش بود که مجموعه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی OpenAI به سیستمی دست یافتند که می‌توانست با - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - حروف و اعداد یادداشت یا حتی پایان‌نامه‌ای معنادار را بنویسد یا تکمیل کند. حالا محققان این تیم در تلاش هستند الگوریتمی مشابه را به سرانجام برسانند که در آن هوش مصنوعی بتواند بخش‌های مختلف یک تصاویر را تکمیل کند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان

GPT-2 در واقع یک موتور قدرتمند در زمینه پیش‌بینی است؛ به همین ترتیب با پیکسل‌های بی‌شماری مبتنی بر پلتفرم آنلاین ImageNet تعلیم داده شده، تا بتواند با الگوریتمی معین، اجزای یک عکس نیمه کاره را با استفاده از موتور پیش‌بینی‌اش تکمیل کند.

از آنجایی که الگوریتم طراحی شده برای نوشتار از داده‌های تک‌بعدی (حروف) - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - استفاده می‌کرد، محققان مجبور شده‌اند عکس‌ها را به بخش‌های مفردی از پیکسل‌های مجزا تقسیم کنند. با مدل جدیدی که iGPT نام دارد، سیستم می‌تواند ساختارهای دو بعدی را در دنیای مجازی شکل دهد. با در اختیار گرفتن یک پیکسل از یک رشته، هوش مصنوعی به صورت خودکار پیکسل دوم آن رشته را پیش بینی کرده و طوری که به چشم انسان منطقی بیاید، ادامه عکس را شکل می‌دهد.

نمونه تصاویر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - تولید شده توسط این هوش مصنوعی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. عکس سمت چپ نمونه ناقص ارائه شده به سیستم و عکس سمت راست هم محتوای اصلی است. عکس‌های وسط هم ساختارهای تولید و پیش‌بینی شده توسط OpenAI هستند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان

بدون شک نتایج این سیستم شگفت انگیز به نظر می‌رسند و در حقیقت مسیر جدیدی را برای سیستم‌های هوش مصنوعی مبتنی بر یادگیری خودکار نشان می‌دهند. پیش از این هم چنین سیستم‌هایی در دسترس بودند، اما همگی نیاز به نظارت انسانی داشتند، اما iGPT می‌تواند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - بدون نظارت و به صورت هوشمند فعالیت کرده و نتایجی کاملا منطقی و قابل لمس ارائه دهد.

در همین حین این متد بیانگر روش‌های نگران‌کننده جدیدی در ساخت تصاویر دیپ فیک به شمار می‌آید. تصاویر دیپ فیکی که در حال حاضر ساخته می‌شوند، به اندازه قابل توجهی تحت نظارت انسانی هستند و می‌بایست با داده‌های دقیق آموزش داده شوند. به عنوان مثال اگر بخواهید یک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - چهره را دیپ فیک کنید، می‌بایست اجزای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - آن چهره را در اختیار ماشین قرار دهید، اما iGPT به طور کلی به میلیون‌ها و میلیاردها داده پیکسلی از سراسر جهان دسترسی داشته و بدون آموزش خاصی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - می‌تواند مدل‌های متنوعی از یک چهره دیپ فیک را شکل دهد. هرچند در حال حاضر این مدل یادگیری به شدت گران قیمت است، اما در آینده محدودیت‌های کمتری در زمینه دسترسی خواهد داشت.

«جک کلارک» کارگردان این پروژه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - در رویداد دانشگاه MIT در رابطه با نسل آینده هوش مصنوعی GPT از تولید اتوماتیک ویدیو صحبت می‌کند. «احتمالا طی پنج سال آینده، تولید خودکار ویدیو با طول - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - پنج تا ده ثانیه امکان‌پذیر خواهد بود». او حتی نمونه‌ای از تصورات خود را عنوان کرده: «تصاویری از یک سیاست‌مدار و انفجاری نزدیک به او را به سیستم آموزش دهید، خروجی کشته شدن آن سیاست‌مدار توسط انفجار را تحویل بگیرید».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مرجان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
رفقا سایت ***** مایکروفر وستینگهاوس WMB2522SC شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone