🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20877.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هدفون بی‌سیم ردمی AirDots 2 با قیمت ۱۴ دلار معرفی شد

هدفون‌های بی‌سیم شیائومی طرفداران زیادی در بازار دارند و ردمی AirDots چندین ماه پس از عرضه به فروش میلیونی دست پیدا کرد. حالا این شرکت چینی از هدفون بی‌سیم ردمی AirDots 2 با بلوتوث ۵.۰ ...

هدفون‌های بی‌سیم شیائومی طرفداران زیادی در بازار دارند و ردمی AirDots چندین ماه پس از عرضه به فروش میلیونی دست پیدا کرد. حالا این شرکت چینی از هدفون بی‌سیم ردمی AirDots 2 با بلوتوث ۵.۰ رونمایی کرده است.

چندین ماه پیش - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردبیل استان اردبیل - این کمپانی نسخه دیگری از این هدفون با نام AirDots S را معرفی کرد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردبیل استان اردبیل - و حالا نسل جدید آن با نام ردمی AirDots 2 از راه رسیده است. این محصول مانند نسل گذشته خود قیمت بسیار مناسبی دارد و ابتدا به صورت سرمایه‌گذاری جمعی و با قیمت ۱۱ دلار فروخته می‌شود. پس از پایان این مرحله، هدفون بی‌سیم شیائومی با قیمت ۱۴ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

به گزارش Gizmochina، این هدفون به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردبیل استان اردبیل - درایور ۷.۲ میلی‌متری مجهز شده که به ادعای شیائومی، خروجی فرکانس پایین قدرتمندتری در مقایسه با گذشته دارد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردبیل استان اردبیل - و همچنین در سایر فرکانس‌ها نیز عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. این محصول از فناوری کاهش نویز محیط بهره می‌برد که در زمان تماس، صداهای مزاحم را برای بهبود کیفیت مکالمه حذف می‌کند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردبیل استان اردبیل

یکی از تفاوت‌های اصلی میان - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردبیل استان اردبیل - ردمی AirDots 2 و AirDots، تراشه بلوتوث است. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردبیل استان اردبیل - در حالی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردبیل استان اردبیل - که نسل قبلی از بلوتوث ۴.۲ پشتیبانی می‌کند، هدفون جدید ردمی همراه با بلوتوث ۵.۰ در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. به لطف چیپ بلوتوث - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردبیل استان اردبیل - ۵.۰، این هدفون سریع‌تر از نسل قبلی به دستگاه‌ها متصل می‌شود و ارتباط پایدارتری نیز دارد. علاوه بر این، نرخ انتقال اطلاعات نیز نسبت به بلوتوث ۴.۲ در نسل قبلی، دو برابر شده است.

زمانی که دوبار به هدفون بی‌سیم ردمی AirDots 2 ضربه بزنید، دستیار صوتی «XiaoAI» فعال می‌شود و می‌توانید کارهای مختلفی مانند پیدا کردن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردبیل استان اردبیل - گوشی خود، ناوبری، - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردبیل استان اردبیل - استفاده از پیام‌رسان ویچت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردبیل استان اردبیل - و همچنین عکس گرفتن را انجام دهید.

وزن هر ایرباد این هدفون بی‌سیم برابر ۴.۱ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردبیل استان اردبیل - گرم است و با سه سری مختلف کوچک، متوسط و بزرگ به فروش می‌رسد. شارژدهی ردمی AirDots 2 برابر ۴ ساعت است که البته با استفاده از قاب قابل شارژ آن، میزان شارژدهی به ۱۲ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone