🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20907.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سامانه همتا: گوشی مسافری نخرید

سامانه همتا با انتشار یک هشدار، اعلام کرده که با پایش سامانه شناسایی و مبارزه با قاچاق، سواستفاده عده‌ای از واردات گوشی از طریق مسافری برایش محرز شده است. این سامانه به همین دلیل از ...

سامانه همتا با انتشار یک هشدار، اعلام کرده که با پایش سامانه شناسایی و مبارزه با قاچاق، سواستفاده عده‌ای از واردات گوشی از طریق مسافری برایش محرز شده است. این سامانه به همین دلیل از کاربران درخواست کرده که قبل از خرید گوشی موبایل، با شماره‌گیری #7777* از مسافری نبودن گوشی اطمینان حاصل کنند و گوشی مسافری را خریداری نکنند.

سامانه همتا اعلام کرده بعد از ارسال پیامک هشدار در شهریور ماه سال 98 به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - برخی از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - متخلفین و عزم حاکمیت جهت برخورد، با توجه به اصرار اصناف جهت جلوگیری از متضرر شدنشان، با ارائه تعهد توسط ایشان و اتحادیه‌های مربوطه مبنی بر عدم تکرار این رفتار، برخورد در آن زمان به تعویق افتاد. این سامانه اما حالا - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - تاکید داشته که برخورد با متخلفین در دستور کار آنها قرار گرفته است. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که در آینده گوشی‌های مسافری از شبکه قطع شوند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران

واردات مسافری که بسیاری از فعالان حوزه واردات از آن به عنوان «قاچاق» یاد می‌کند، از معدود راه‌هایی بوده که عده‌ای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - با دور زدن قوانین آن، اقدام به واردات گوشی به داخل کشور می‌کردند. در آخرین گفتگویی که دیجیاتو با مسئولان طرح رجیستری و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - سامانه همتا داشت، موضوع خرید کد اتباع به طور کلی برطرف شده اما واردات از طریق خرید پاسپورت مسافرین همچنان ادامه دارد. این مسئولان باور دارند که ریشه‌کن شدن این موضوع به همکاری بیشتر سازمان گمرکی و تغییر قوانین ثبت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - گوشی مسافری برمی‌گردد:

«ترفندهای نظیر خرید و فروش پاسپورت و یا - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - کد اتباع که توسط سودجویان استفاده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - می‌شود تا گوشی‌ها را به صورت مسافری وارد کنند ربطی به اینکه یک - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - باگ در سامانه همتا باشد، ندارد. ما از سال گذشته در این زمینه تلاش‌های متعددی کردیم و واردات مسافری حالا از ۴۰ هزار مورد در روز بسیار کمتر شده و به زیر ۱۰۰۰ عدد است. مشکل ثبت گمرکی است چرا که در کالای تلفن همراه دوره‌ای سه ماهه به نام دوره خاکستری گذاشته شده که مسافر می‌تواند به جای اینکه موبایل خود را در لحظه بدو ورود به کشور رجیستری کند و هزینه‌های آن را پرداخت نماید، می‌تواند چند هفته بعد این کار را به صورت غیر حضوری انجام دهد. افراد قاچاقچی هم اطلاعات مسافرین را می‌خرند و یا آنها را می‌دزدند و خرید و فروش سیم‌کارت با نام اطلاعات پاسپورتی آن انجام می‌دهند و در سامانه گمرک اطلاعات را ثبت می‌کنند، ما در سامانه همتا این اطلاعات پرداختی و هویتی را می‌بینیم و ملزم به ثبت گوشی هستیم. اگر می‌خواهیم روند اصلاح شود باید گمرک روند ثبت مسافری گوشی را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - به صورت آنی انجام دهد، مانند همه جای دنیا.»

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران

سامانه همتا - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - در اخطاریه‌ای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - که منتشر ساخته به واردکنندگان موبایل مسافری - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - انبوه تاکید کرده در صورت ادامه این رفتار، علاوه بر قطع گوشی‌های ثبت شده، نسبت به معرفی متخلفین به مراجع امنیتی یا قضایی اقدام خواهد شد و هر گونه وساطت جهت مسامحه قابل پذیرش نخواهد بود. در متن این اخطاریه عینا - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - چنین آمده است: «متخلفین علاوه بر مجازات‌های مندرج در قانون مبارزه با قاچاق کالا و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - ارز طبق قانون جرایم رایانه‌ای نیز تا دو سال حبس در پیش خواهند داشت.»

نکته مهم اما برای کاربران اینجاست که همین - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - مسئله، خرید گوشی‌ مسافری را به یک ریسک تبدیل می‌کند.

همتا همچنین از شهروندان خواسته تا - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - قبل از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - خرید گوشی تلفن همراه، با کد دستوری 7777* استعلام اصالت دستگاه را مورد آزمایش قرار داده و در صورت مسافری بودن یا ثبت نشدن تلفن همراه در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - سامانه همتا، از خرید گوشی صرف - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - نظر نمایند. همتا اعلام می‌کند گوشی‌هایی که از طریق واردات مسافری وارد کشور می‌شوند صرفاً برای مصارف غیرتجاری و برای استفاده شخصی خود مسافر مجاز بوده و هر زمان که هر تخلفی در مراحل ثبت آن احراز شود، تلفن همراه مسدود خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone