🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20908.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

تعطیلی دو مرکز مخابرات در تهران به دلیل ابتلای گروهی کارکنان به کرونا

مخابرات تهران از تعطیلی مرکز مخابرات توکلی واقع در تهران‌سر به دلیل ابتلای گروهی از کارکنان این مرکز به کرونا خبر داد. این مرکز دومین مرکز مخابراتی است که طی روزهای اخیر به خاطر شیوع ...

مخابرات تهران از تعطیلی مرکز مخابرات توکلی واقع در تهران‌سر به دلیل ابتلای گروهی از کارکنان این مرکز به کرونا خبر داد. این مرکز دومین مرکز - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - مخابراتی است که طی روزهای اخیر به خاطر شیوع ویروس کرونا در بین کارکنان تعطیل می‌شود و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - برخی خدمات خود را به مشتریان متوقف می‌نماید.

بنابر اعلام شرکت مخابرات منطقه تهران، در پی مثبت شدن تست کرونای تعدادی از کارکنان مرکز مخابرات توکلی، این مرکز تعطیل شده است و پاسخگویی به امور مشترکین تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - نیست.

مخابرات منطقه تهران اعلام کرد که با توجه به مثبت شدن تست کرونای تعدادی از همکاران مرکز مخابرات شهید توکلی، پاسخگویی به امور مشترکین این مرکز تا اطلاع ثانوی تعطیل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - شده و مشترکین مرکز مذکور می توانند جهت انجام امور مخابراتی خود به مراکز مخابراتی چیتگر، شهید - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - صالح طبری، شهید زارعی و شهید حق شناس مراجعه کنند.

پیش از این برخی رسانه‌ها - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - گزارش داده بودند که مرکز مخابرات قندی نیز - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - به دلیل به ابتلای شماری از کارکنان این مرکز به کرونا تعطیل شده است و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - از ارائه خدمات به مشترکین معذور است.

همچنین برقراری ارتباط با سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران نیز به دلیل وجود مشکلات فنی تا اطلاع ثانونی با اختلال همراه است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر  داراب استان فارس

چندی پیش وزیر ارتباطات در مجلس اعلام کرده بود که تلاش شرکت مخابرات ایران در ایام کرونا بی نظیر بود. منظور «محمد جواد آذری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - جهرمی» به تلاش‌های بی‌وقفه شرکت مخابرات برای انجام یک سری عملیات مخابراتی در کشور برای برقراری و توسعه اینترنت ثابت بوده است.

طرح دورکاری در شرکت مخابرات ایران تا پایان تیرماه نیز توسط این شرکت انجام شده بود که البته صرفا محدود به همکاران دارای بیماری زمینه‌ای خطرناک و بانوان باردار بود. با این وجود به نظر می‌رسد تمدید این نوع دورکاری در ماه‌های آتی نیز در مراکز مخابراتی کشور مورد نیاز است و همچنین دامنه وسیع‌تری از کارمندان را باید - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - شامل شود، هرچند بسیاری از کارهای مخابراتی و عملیاتی نمی‌تواند به صورت دورکاری انجام شود و برخی از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - کارمندان مجبور به حضور در محل کار خود هستند تا اینترنت و تلفن مشترکین که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - در ایام خانه‌نشینی و دورکاری از ملزومات هر خانه‌ای شده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - را پایدار نگه دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone