🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20911.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

بررسی نماد «مرقام»: آنچه باید درباره سهم شرکت ایران ارقام باید بدانید

مرقام نام نماد شرکت ایران ارقام (سهامی عام) یکی از شرکت های گروه رایانه و فعالیت های وابسته در بازار دوم بورس ایران است. در ادامه سلسله گفتارهای معرفی سهام گروه رایانه و فناوری اطلاعات ...

مرقام نام نماد شرکت ایران ارقام (سهامی عام) یکی از شرکت های گروه رایانه و فعالیت های - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - وابسته در بازار دوم - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - بورس - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - ایران است. در ادامه سلسله گفتارهای معرفی سهام گروه رایانه و فناوری اطلاعات در بازار سرمایه کشور که در سایت دیجیاتو به آن ورود کردیم، در این جستار نگاهی داریم به سهم مرقام و وضعیت سهامداران، قیمت، تابلوخوانی و بنیادی این سهم.

اگر شما مخاطب گرامی، از سهامداران مرقام یا دیگر سهام بورس ایران هستید، نظرات و دیدگاه های ارزشمند خود را از طریق بخش کامنت به اطلاع ما برسانید.

مرقام یکی از ۱۸ نماد گروه رایانه و فعالیت های وابسته در بازار بورس ایران است. شرکت ایران ارقام، طراحی، تولید، تامین،خرید و فروش سیستم ها، قطعات و دستگاه های رایانه ای و الکترونیکی، دستگاه های خودپرداز، خود دریافت و انتقال الکترونیکی پول و نظایر آن و ملزومات مرتبط، پشتیبانی سخت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - افزاری و نرم افزاری موارد مذکور. طراحی، تولید و عرضه سیستم ها و بسته های نرم افزاری. خدمات مربوط به انواع شبکه های اطلاع رسانی و ارتباطات راه دور و ارتباطات داده ها را انجام می دهد.

گروه رایانه، از گروه های خوب بورس برای سرمایه گذاری بلند مدت است. بسیاری از فعالیت های شرکت های بورسی و غیر بورسی از تجارت الکترونیک تا بانکداری و دولت الکترونیک و فین تک ها، مربوط به این گروه بوده و سال - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - به سال به اهمیت فعالیت آن ها در عصر دیجیتال، افزوده می شود. انتظار داریم شاهد عرضه اولیه های خوبی در این گروه در ماه های آینده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - باشیم که حضور استارتاپ ها و شرکت های بزرگ دیجیتالی معروف از آن جمله است.

مرقام دارای هم گروهی های - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - خوبی چون: رانفور، رتاپ، آپ، سپ، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - تاپیکش، پرداخت، مداران، افرا، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - رکیش، سیستم،فن آوا، رافزا است. رافزا جدید ترین هم گروهی مرقام است - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۲۴ تیر ۹۹ به جمع شرکت های بورسی اضافه شد و بیش از ۴.۵ میلیون سهامدار در عرضه اولیه آن مشارکت کردند.

تابلوخوانی مرقام 

یکی از نکات مهم در بررسی یک سهم در بورس ایران، تابلوخوانی است. باید به سایت tsetmc.com مراجعه کرد و تابلو هر سهم را پیش از اقدام به خرید یا فروش سهم، بررسی کرد. - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - تکنیک های تابلوخوانی که در گفتارهای آینده دیجیاتو - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - به آن ورود میکنیم، اطلاعات خوبی به شما درباره وضعیت حال سهم، کد به کد ها، حجم معاملات، روند معاملاتی، میانگین حجم ماهانه، ورود و خروج سهامدار عمده یا سهامدار جدید، در اختیار سهامداران قرار می دهد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان
تابلو مرقام که صف خرید میلیونی شده است

همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید، مرقام، ۵۰۰ میلیون قطعه سهم است. در تاریخ ۲۵ تیر ۹۹، ارزش روز بازاری - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - مرقام، ۲۷۶۹ میلیارد تومان بود. حجم مبنا مرقام، ۸۱۸ هزار و ۷۳۳ سهم بوده و ۷۴ درصد سهم نیز شناور است. میانگین حجم ماهانه مرقام در تیر، ۸ میلیون سهم بوده که در تاریخ بررسی این گفتار یعنی ۲۵ تیر ۹۹، حدود ۳ برابر میانگین ماهانه، شاهد معاملات سهم هستیم که از یک خبر خوب برای رشد سهم در آینده خبر می دهد.

طبق اطلاعات فوق، میزان EPS‌مرقام منفی ۵۹۳ و میزان P/E نیز منفی ۹۳.۴۱ است. مرقام یکی از گزینه های افزایش سرمایه گروه رایانه از سال ۱۴۰۰ شمسی به بعد است. مرقام از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - سال ۱۳۸۸ تا سال ۱۳۹۴، ۹۰۰ درصد افزایش سرمایه داده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - است.

سودآوری مرقام در ۴ ماهه نخست سال ۹۹

طبق گزارش فعالیت ماهانه دوره ۱ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - در سال مالی منتهی به: ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ که  ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ منتشر شده است، شاهد افزایش ۱۰۵.۳۴ درصدی فروش تیر ۱۳۹۹ شرکت ایران ارقام در مقایسه با ماه خرداد ۹۹ ایران ارقام هستیم. همینطور، کاهش (۵۳.۵۱) درصدی فروش تیر ۱۳۹۹ مرقام در مقایسه با تیر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۱۳۹۸ مرقام رخ داده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - است. رشد ۶.۵۳ درصدی فروش - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۱۰ ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از دیگر اتفاقات گزارش تیر  ماه ۹۹ مرقام است.

توجه داشته باشید که بر اساس اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره ۹ ماهه منتهی به 1399/03/31 (حسابرسی نشده) مرقام در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، افزایش ۱۸ درصدی درآمدهای عملیاتی ۹ ماهه ۱۳۹۹ مرقام در مقایسه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - با دوره مشابه (از مبلغ 714,365 میلیون - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - ریال به مبلغ 843,160 میلیون ریال رسیده است) را شاهد هستیم. هم چنین، کاهش ۵۶ درصدی سود ناخالص ۹ ماهه ۱۳۹۹ در مقایسه با دوره مشابه (از مبلغ 160,964 میلیون ریال به مبلغ 71,175 میلیون ریال رسیده است) رخ داده است.

افزایش ۴۲۳ درصدی زیان عملیاتی ۹ ماهه ۱۳۹۹ مرقام در مقایسه با دوره مشابه(از مبلغ -50987 میلیون ریال به مبلغ -266685 میلیون ریال رسیده است) و افزایش ۴۲۰ درصدی زیان خالص ۹ ماهه ۱۳۹۹ مرقام و تحقق زیان ۴۸۱ ریالی به ازاء هر سهم مرقام (از مبلغ -46243 میلیون ریال به مبلغ -240574 میلیون ریال رسیده است) در گزارش دیده می‌شود.

سهامداران مرقام 

یکی از مطالب مهم در تابلو خوانی سهام، بررسی ترکیب سهامداران عمده بالای ۱ درصد است که گاها ترکیب آن ها، ورود و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - خروج آن‌ها، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - تاثیر زیادی در کیفیت روند معاملاتی یک سهم در کوتاه مدت و بلند مدت دارد. سهامداران عمده مرقام به شرح زیر است:

  • شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان صاحب ۱۸.۸ درصد سهم
  • شرکت سرمایه گذاری سامان فرهنگیان صاحب ۷.۶ درصد سهام
  • صندوق سرمایه گذاری مشترک نقش جهان صاحب ۱.۳۶ درصد سهام
  • موسسه صندوق پس انداز کارکنان رسمی راه آهن صاحب ۱.۲۳ درصد سهام

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، سهامدار عمده مرقام، صاحب سهام عمده در شرکت هایی چون: ماشین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - سازی اراک (فاراک)، ملی صنایع مس ایران (فملی)، بانک سرمایه (سمایه)، بیمه اتکایی ایرانیان، بیمه معلم (معلم)، بیمه پارسیان، مپنا و کشت و دامداری فکا (زفکا) نیز است.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان
سابقه معاملاتی مرقام که موضوعات مهمی از روند سهم را نمایان می کند

در عکس بالا، سابقه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - معاملاتی مرقام را از ۲۴ خرداد ۹۹ تا ۲۴ تیر ۹۹ مشاهده میکنید. حجم معاملات، گاها یکی از فاکتورهایی تعین کننده افزایش یا کاهش قیمت یک سهم در میان مدت است.

بالاترین حجم معاملاتی در این بازه زمانی، مربوط به ۱۴ تیر ۹۹ است. حدود ۲۸.۵ میلیون سهم مرقام معامله شده است. از این تاریخ به بعد شاهد افت قیمت هستیم. اما یادمان باشد که افزایش حجم معاملاتی و کد به کد حقوقی ها، یکی از فاکتورهای صعود سهم خواهد بود و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - نباید گول قیمت های منفی (منفی ۵ درصد) ها را خورد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان
مرقام و کدال

در عکس بالا، صفحه کدال مرقام را مشاهده می کنید. اگر قصد ورود به این سهم دارید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - یا سهامدار مرقام هستید، حتما این صفحه را بوک مارک کرده و در طول ماه رصد کنید.

گزارش فعالیت های ماهانه، ۳ ماهه، ۶ ماهه، سالانه، گزارش مجامع، تقسیم سود ها و خلاصه اطلاعات افشای با اهمیت گروه الف و ب مرقام در این صفحه در اختیار سهامداران قرار میگیرد. مراجعه به کدال برای دانلود PDF گزارشات حسابرسی شده و حسابرسی نشده شرکت های بورسی و فرابورسی اکیدا توصیه می شود.

توجه داشته باشید که بعضی از سهام گروه رایانه، از جا مانده های رشد هستند و در بازه ۲۴ تا ۳۶ ماه، بازدهی خوبی را نصیب سهامداران صبور می کنند. بورس ایران طبق فاند، محکوم به صعود است و توصیه می شود کد اولی ها در عرضه اولیه ها شرکت کرده و یک سال سهامداری کنند.

در گفتارهای آینده، نگاهی داریم به دیگر سهام گروه رایانه و فناوری اطلاعات بورس ایران. با ما - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کوچصفهان استان گیلان - همراه باشید و نظرات خود را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone