🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20875.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام و هواوی در صدر پردرآمدترین تولیدکننده‌های چیپست موبایل

با وجود تحریم‌های گسترده درآمد هواوی از تولید چیپست گوشی‌های هوشمند در سه ماهه‌ نخست ۲۰۲۰ نسبت به سامسونگ، اپل و مدیاتک بیشتر بوده است. بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی موسسه Strategy ...

با وجود تحریم‌های گسترده درآمد هواوی از تولید چیپست گوشی‌های هوشمند در سه ماهه‌ نخست ۲۰۲۰ نسبت به سامسونگ، اپل و مدیاتک بیشتر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - بوده است.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی موسسه Strategy Analytics منتشر شده، درآمد بازار جهانی چیپست گوشی در فصل اول ۲۰۲۰ رو به رشد بوده و این در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - حالی است که انتظار می‌رفت شیوع ویروس - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - کرونا منجر به کم شدن درآمد این بازار جهانی شود. آمارهای Strategy Analytics نشان می‌دهند که درآمد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - تولیدکنندگان این بازار ۶ درصد افزایش داشته و به ۴.۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ رسیده است.

براساس این گزارش، شرکت‌های کوالکام، هواوی های‌سیلیکون، اپل، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - سامسونگ و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - مدیاتک طی ۳ ماهه‌ اول سال ۲۰۲۰ پردرآمدترین تولیدکنندگان چیپست برای گوشی‌های هوشمند به شمار می‌آیند. در حالی که کوالکام با ۴۰ درصد از مجموع درآمد یادشده جایگاه نخست را دارد، Huawei HiSilicon موفق شده با کسب ۲۰ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - درصد از این درآمد در جایگاه دوم و بالاتر از اپل قرار بگیرد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان

نکته جالب این گزارش قرار گرفتن زیر مجموعه های‌سیلیکون هواوی در بین ۵ تولید کننده برتر است چرا که این شرکت به شدت از سوی آمریکا تحت فشار قرار گرفته و بسیاری از شرکا قید همکاری با آنها را زده‌اند.

درآمدزایی پردازنده‌های پرچم‌دار 5G در نیمه‌دوم سال ۲۰۲۰

گزارش Strategy Analytics با نگاهی به میزان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - تولید و ارسال - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - چیپ‌های حافظه به خریداران ادعا می‌کند که در مدت مشابه، در زمینه فروش  چیپ‌های حافظه هم رشد قابل ملاحظه‌ای صورت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - گرفته است. این مرجع می‌افزاید: «برخلاف کاهش عرضه‌ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - گوشی‌های هوشمند به بازار در دوران شیوع کرونا، بازار چیسپت‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند، رشد درآمد چشم‌گیری را تجربه کرده که ناشی از بیشتر بودن میانگین قیمت فروش پردازنده‌های 5G است. حالا خیلی از تولیدکنندگان پردازنده‌های موبایل، استراتژی‌شان را از تولید چیپست پرچم‌دار 4G به 5G تغییر داده‌اند. - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - این در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - حالی است که 4G هم‌چنان در بازار گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده عملکرد خوبی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - دارد».

بر اساس گزارش Strategy Analytics، تقریبا تمام تولیدکنندگان پردازنده برای گوشی‌های هوشمند، تمرکزشان را روی پردازنده‌های 5G - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - گذاشته‌اند. به گفته‌ این موسسه، پردازنده‌های پرچم‌دار 5G در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آزادشهر استان گلستان - نیمه‌دوم سال ۲۰۲۰ رشد درآمدزایی را برای شرکت‌های تولیدکننده به همراه خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone