🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20885.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

موفقیت چشمگیر دانشمندان در حفظ یکپارچگی امواج صوتی

محققان مرکز تحقیقاتی «Advanced Science Research Center» به همراه «Georgia Tech» اولین ترتیب توپولوژیک مبتنی بر مدلاسیون زمانی را به نمایش گذاشتند. این دستاورد به محققان اجازه می‌دهد تا امواج صوتی را بدون خطر حرکت ...

محققان مرکز تحقیقاتی «Advanced Science Research Center» به همراه «Georgia Tech» اولین ترتیب - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر چناران استان خراسان - توپولوژیک مبتنی بر مدلاسیون زمانی را به نمایش گذاشتند.

این دستاورد به محققان اجازه می‌دهد تا امواج صوتی را بدون خطر حرکت امواج به سمت عقب یا خنثی شدن به وسیله نقص مواد، در امتداد مرزهای فراماده توپولوژیک پخش کنند. به گزارش Phys، مقاله‌ای که در ژورنال «Science Advances» به چاپ رسیده، امکان تولید دستگاه‌های ارزان‌تر، سبک‌تر و با مصرف انرژی کمتر برای محیط‌های خشن یا خطرناک را فراهم می‌کند. در این مقاله - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر چناران استان خراسان - یک پژوهشگر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر چناران استان خراسان - ایرانی، «امیر اردابی» نیز - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر چناران استان خراسان - نقش داشته است.

در توپولوژی به بررسی خواص یک شیء که تحت تاثیر تغییر شکل مداوم قرار نمی‌گیرد، پرداخته می‌شود. در یک عایق توپولوژیکی، جریان‌های الکتریکی می‌تواند در امتداد مرزهای جسم حرکت کنند و این جریان در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر چناران استان خراسان - مقابل قطعی ناشی از نواقص شیء، مقاومت می‌کند. پیشرفت اخیر در زمینه فراماده، این قابلیت‌ها را برای کنترل پخش صدا و نور گسترش داده است.

در گذشته پژوهشگران با استفاده از عدم تقارن هندسی برای ترتیب توپولوژیکی در یک فراماده آکوستیک با پرینتر سه بعدی، با یک چالش روبه‌رو شده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر چناران استان خراسان - بودند که آن، امکان حرکت امواج به سمت جلو و عقب بود که استحکام این رویکرد برای ترتیب - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر چناران استان خراسان - توپولوژیکی صدا را محدود - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر چناران استان خراسان - می‌کند. نوع خاصی از اختلالات یا نواقص در واقع بازتاب پخش صدا در امتداد مرزهای پشتی جسم هستند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر چناران استان خراسان

محققان در آزمایش جدید خود برای غلبه بر این چالش، نشان دادند که تقارن معکوس زمانی بجای عدم تقارن هندسی می‌تواند برای القا ترتیب توپولوژیکی مورد استفاده قرار بگیرد. با استفاده از این روش، پخش صدا کاملا یکطرفه می‌شود و شدیدا در برابر اختلال و نواقص مقاوم و مستحکم است.

پژوهشگران برای آزمایش خود دستگاهی را طراحی کردند که از آرایه‌ای از تشدیدکننده‌های پیزوالکتریک دایره‌ای که در چندین شش ضلعی قرار گرفته‌اند، تشکیل شده و به آن یک دیسک نازک از «اسید پلی‌لاکتیک» متصل شده است. این وسیله به مدارهای خارجی متصل شده که وظیفه آن‌ها، تامین سیگنال مدولاسیون زمانی برای شکست تقارن معکوس زمانی است.

محققان با استفاده از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر چناران استان خراسان - طراحی خود می‌توانند امواج صوتی را برنامه‌ریزی کنند و در همین راستا، می‌توان آن‌ها را از مسیرهای دلخواه با کمترین افت کیفیت عبور داد. به گفته پژوهشگران، می‌توان از این فناوری در سونوگرافی، سونار و دستگاه‌های الکترونیکی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone