🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37376.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

انتشار رندرهایی جدید از موبایل ماژولار میان رده Moto Z3 Play موتورولا

روز گذشته رندرهایی از موبایل میان رده و ماژولار Moto Z3 Play متعلق به کمپانی موتورولا در فضای مجازی انتشار یافت که تصویری نسبتاً واضح را از نمای ظاهری آن به نمایش می گذارند. حساب کاربری OnLeaks ...

روز گذشته رندرهایی از موبایل میان رده و ماژولار Moto Z3 Play متعلق به کمپانی موتورولا در فضای مجازی انتشار یافت که تصویری نسبتاً واضح را از نمای ظاهری آن به نمایش می گذارند.

حساب کاربری OnLeaks به عنوان افشا کننده تصاویر مذکور مدعی شده که این ها رندرهای نهایی موبایل معرفی نشده موتورولا بوده و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - نشان دهنده ایده این شرکت برای موبایل ماژولار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - بعدی آنها خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیرگاه استان مازندران

طبق گفته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - این منبع، Moto Z3 Play طول و عرض بدنه برابری با نسل قبل خود Moto Z2 Play دارد، اما ضخامت آن (۵.۹ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - میلی متر) به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. ضمناً به لطف حاشیه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - های کم، نمایشگری ۶ اینچی با رزولوشن +FHD در نمای جلوی آن جای گرفته است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیرگاه استان مازندران

همچنین گفته شده دوربین دوگانه پشتی متشکل از یک سنسور ۱۲ و یک سنسور مونوکروم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. در زیر بدنه نیز چیپ مجتمع اسنپدراگون ۶۳۶ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی جا خوش کرده اند. وظیفه تامین نیرو برای این مجموعه هم بر عهده یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

ضمناً قرار است یک مدل ارزان تر از Moto Z3 Play با رم ۴ گیگابایتی و (احتمالاً) ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیرگاه استان مازندران

همان طور - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - که در تصاویر ابتدای مطلب قابل مشاهده است محصول تازه موتورولا در بدنه پشتی خود یک کانکتور ۱۶ پینی دارد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - که می توان به کمک آن از ماژول های مختلفی که موتورلا برای موبایل های خود تدارک دیده است - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - استفاده نمود.

با توجه به دریافت مجوزهای لازم از رگولاتوری آمریکا، انتظار عرضه این موبایل ماژولار تا حداکثر یک یا دو ماه آینده وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone