🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27648.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نیمی از کاربران آیفون مدل موبایلشان را نمی‌دانند

Decluttr، پلتفرم امریکایی فروش گجت‌های دست دوم تحلیلی را روی کاربران صورت داده که از تصورات غیرواقعی بسیاری از کاربران آمریکایی حکایت دارد. به گفته این شرکت حدود نیمی از شرکت کنندگان این نظرسنجی از ...

Decluttr، پلتفرم امریکایی فروش گجت‌های دست دوم تحلیلی را روی کاربران صورت داده که از تصورات غیرواقعی بسیاری از کاربران آمریکایی حکایت دارد.

به گفته این شرکت حدود نیمی از شرکت کنندگان این نظرسنجی از مدل موبایلشان اطلاع نداشته اند. در این تحلیل که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان - روی ۲۰۰۰ فرد بالای ۱۸ سال صورت گرفته، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان - پس از نمایش تصویر چند گوشی از شرکت کنندگان خواسته شده موبایل خود را انتخاب کنند اما نیمی از کاربران آیفون قادر به تشخیص مدل گوشی خود نبوده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان - اند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان
درصد کاربرانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان - که قادر به شناسایی مدل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان - گوشی بوده اند

این در حالی است که ۷۱.۳۲ درصد از کاربران گلکسی اس ۹ پلاس به درستی پاسخ داده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان - اند. هرچند اگر عکس های رسمی کمپانی به آنها نشان داده شده باشد، تشخیص این گوش با توجه به ۹ بزرگی که روی صفحه شکل گرفته کار ساده ای است.

اغلب شرکت کنندگان طی ۱۲ ماه گذشته گوشی خود را بروز کرده اند. دلیل تغییر ۳۱ درصد گوشی ها خراب شدن آن و ۲۵ درصد دیگر برای خرید مدل قوی تر بوده است.

یکی دیگر از یافته های جالب این است که ۳۱ درصد آمریکایی ها تصور می کنند گوشی آنها 5G است اما در زمان این مطالعه رسما از مودم 5G در آمریکا خبری نبوده است. حتی ۶۱ درصد از این تعداد مدعی شده اند که با استفاده از شبکه 5G سرویس موبایل آنها بهبود پیدا کرده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان
درصد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان - کاربرانی که تصور داشتن گوشی 5G دارند (آبی: سامسونگ؛ سرمه‌ای: آیفون)

نیمی از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان - شرکت کنندگان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان - تمایل دارند برای صرفه جویی از گوشی های ریفربیش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان - استفاده کنند اما پیش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان - از هرچیز باید از خدمات - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان - پس از فروش اطمینان حاصل کنند. گوشی های ریفربیش به نسخه هایی گفته می - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان - شود که مشتریان به دلیلی آنها را به سازنده مرجوع کرده و پس از حل مشکل دوباره راهی بازار شده اند. قیمت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان - این محصولات تا حد زیادی از نسخه آکبند کمتر است اما در بعضی بازارها افراد سودجو آنها را با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نیشابور استان خراسان - عنوان نسخه آکبند به مشتریان بی خبر می فروشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone