🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27633.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوشی ویوو Z1 پرو معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی

ویوو عضو جدیدی به خانواده Z گوشی های خود افزوده؛ میان رده خوش قیمت Z1 پرو که از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین سه گانه بهره می برد. ویوو Z1 پرو مدلی مشابه ...

ویوو عضو جدیدی به خانواده Z گوشی های خود افزوده؛ میان رده خوش قیمت Z1 پرو - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین سه گانه بهره می برد.

ویوو Z1 پرو مدلی مشابه با Z5x اما با دوربین سلفی و چیپست متفاوت است. قلب تپنده میان رده جدید، اسنپدراگون 712 است که رم 4 یا 6 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - گیگابایتی به همراه 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی با آن همراه شده است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر  داراب استان فارس

نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن +fHD و با پنل IPS است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F2.0 بوده که در حفره بالای نمایشگر جای گرفته. مجموعه دوربین اصلی سه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - گانه هم شامل سنسورهای 16 مگاپیکسلی f1.78 در کنار 8 مگاپیکسلی f2.2 با لنز فوق - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - عریض و در نهایت یک حسگر 2 مگاپیکسلی f2.4 برای عمق سنجی هستند.

ویوو همچنین قابلیت های پیشرفته دفع حرارت و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - حالت توربو - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - ویژه گیمینگ را هم برای گوشی خود در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - نظر گرفته تا تجربه لذت بخش تری را برای کاربران رقم بزند. حالت «Ultra Game mode» هم صدای فراگیر بهبود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - یافته و بازخورهای ویژه گیمینگ را در حین بازی ها فعال می کند. ویوو Z1 پرو همچنین به قابلیت تغییر صدای کاربر مجهز شده که در بازی هایی از جمله پابجی موبایل می تواند به کار گیمرها بیاید.

برای شارژ باتری 5000 میلی آمپر ساعتی یک شارژر سریع 18 واتی در نظر گرفته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - شده و علاوه بر این می توان از گوشی به عنوان پاور بانک استفاده کرده و سایر گوشی ها یا گجت های دیگر را شارژ نمود. البته باید اشاره کرد که خبری از درگاه USB-C نیست و ویوو Z1 پرو به درگاه میکرو USB مجهز شده. علاوه بر این در پشت گوشی حسگر اثر انگشت به چشم می خورد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر  داراب استان فارس

ویوو Z1 پرو با اندروید پای به همراه نسخه 9 رابط کاربری اختصاصی ویوو (فان تاچ) روانه بازار می شود. رنگ های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - این گوشی شامل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - مشکی، مشکی آینه ای و آبی است و از 19 تیر ماه عرضه خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل با رم و حافظه داخلی 4/64 گیگابایت معادل با 217 دلار است و مدل 6/128 هم قیمتی معادل با 261 دلار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone