🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27643.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

برق برخی مراکز استخراج رمز ارزها توسط وزارت نیرو قطع شد

بر اساس اعلام سخنگوی صنعت برق، استخراج ارز دیجیتال در حدود ۵۰۰ مگاوات در ساعت برق مصرف می‌کند. به گفته «مصطفی رجبی مشهدی» هنوز برای استخراج ارز مجازی و بیت کوین‌ها تعرفه‌ای مشخص نشده و ...

بر اساس اعلام سخنگوی صنعت برق، استخراج ارز دیجیتال در حدود ۵۰۰ مگاوات در ساعت برق مصرف می‌کند. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان - به گفته «مصطفی رجبی مشهدی» هنوز برای استخراج ارز مجازی و بیت کوین‌ها تعرفه‌ای مشخص نشده و وزارت نیرو، برق برخی از مراکز استخراج رمز ارزها که از انشعاب‌های غیرمجاز استفاده کرده بودند را قطع کرده است.

رجبی مشهدی در مورد آخرین اقدام وزارت نیرو برای مقابله با خروج غیرقانونی ارز مجازی و بیت‌کوین‌ها به ایسنا گفت، وزرات نیرو پیشنهاد خود برای تعرفه ارز مجازی را به هیأت دولت ارائه کرده و هیأت دولت هم این پیشنهاد را در کمیسیون‌های تخصصی بررسی می‌کند:

«امیدواریم طرح به زودی تصویب شود و استخراج ارز مجازی صاحب تعرفه شود. پیشنهاد وزارت نیرو این است که تعرفه‌ها با متوسط نرخ ارز صادراتی برق محاسبه شود. البته این عدد، عدد مشخصی نیست که در حال حاضر بتوان اعلام کرد زیرا ممکن است بر اساس نرخ سال یا ماه باشد و نرخ آن بسته به فصل و روز و ساعت متفاوت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان - است. بعد از اینکه قطعی شد اعلام می‌شود.»

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان

سخنگوی صنعت برق درباره اینکه استخراج بیت کوین‌ها در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان - کدام استان کشور بیشتر رواج دارد، پاسخ داد از آن‌جایی که دمای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان - دستگاه‌ها افزایش یافته و نیاز به وسایل سرمایشی دارند، استقرار در مناطق سردسیر کشور برای آنها مقرون به صرفه است. او با بیان اینکه مشخص نیست استخراج بیت کوین‌ها چند درصد از برق کشور را مصرف می‌کنند، توضیح داد:

«از آنجا که انشعابات غیرمجاز هستند، مشخص نیست چند درصد برق کشور را مصرف می‌کنند اما تخمین زده می‌شود ۵۰۰ مگاوات در یک ساعت مصرف دارند که معادل یک نیروگاه بزرگ است.»

بر اساس این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان - گزارش، در حالی که همزمان با افزایش دما زنگ خطر مصرف برق به ویژه در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان - تهران به صدا درآمده است، صنعت برق امسال با مشکل جدیدی به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان - نام بیت‌کوین‌ها که به نظر می‌رسد عامل اصلی افزایش نامتعارف مصرف برق هستند، دست و پنجه نرم می‌کند. در این راستا «همایون حائری» معاون وزیر نیرو چندی پیش با اشاره به مباحثی که در مورد استفاده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان - از برق برای استخراج ارز دیجیتالی مطرح شده است، چنین گفته بود:

«برق در ایران بسیار ارزان است و با توجه به این برخی از سرمایه‌گذاران بیت‌کوین هستند که به کشور هجوم آورده‌اند. قیمت استخراج هر بیت‌کوین در جهان - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان - ۷۰۰۰ دلار - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان - است و برای هر بیت‌کوین ۷۲ هزار کیلووات ساعت برق مصرف می‌شود که به اندازه مصرف ۲۸ مشترک است. تعداد این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان - افراد به تازگی افزایش پیدا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان - کرده و می‌تواند به ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ مگاوات نیز برسد.»

در روزهای اخیر رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داده بود که طرح‌هایی برای برخورد و ساماندهی فارم‌های ارزهای مجازی به هیات وزیران تقدیم شده تا در صورت تصویب، مصوبات آن اجرایی شود. به گفته این نماینده مجلس وزارت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نجف آباد استان اصفهان - نیرو نیز قصد دارد تا مزارع بیت‌کوین را شناسایی و هزینه برق آنها را اصلاح و مشخص کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone