🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27646.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هدف مایکروسافت از انتشار تیزر تبلیغاتی ویندوز ۱.۰ چیست؟

مایکروسافت با انتشار یک تیزر تبلیغاتی مرموز در مورد معرفی نسخه جدیدی از ویندوز موجی از گمانه زنی را میان کاربران به راه انداخته است. این شرکت با حذف تمامی پست های اینستاگرام یک ویدیوی ...

مایکروسافت با انتشار یک تیزر تبلیغاتی مرموز در مورد معرفی نسخه جدیدی از ویندوز موجی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - از گمانه زنی را میان کاربران به راه انداخته است.

این شرکت با حذف تمامی پست های اینستاگرام یک ویدیوی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - تبلیغاتی را منتشر کرده که در آن لوگوهای ویندوز ۱۰ و نسخه های قبلی آن تا ویندوز ۱ به نمایش در می آید. همین ویدیو در توییتر کمپانی همراه با کپشن «معرفی نسخه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - جدید ویندوز ۱ با  MS-DOS Executive، ساعت و غیره» نیز منتشر شده است.

هنوز مشخص نیست مایکروسافت چه چیزی در سر دارد اما گمانه زنی های مختلفی در مورد آن به راه افتاده است. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - برخی بر این باورند که هدف از اینکار تنها جلب توجه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - کاربران است. برخی دیگر از ارتباط بین این تیزر با فصل سوم سریال «استرنجر تینگز» - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - گفته اند که در همان شهر هاوکینز و تابستان ۱۹۸۵ میلادی جریان خواهد داشت. استدلال این گروه بر این مبنا استوار است که ویندوز ۱ هم در همین سال معرفی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - شد.

پلتفرم ۱۶ بیتی ویندوز ۱ که در ۲۰ نوامبر ۱۹۸۵ معرفی شد، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - قادر به اجرای برنامه های گرافیکی بر پایه MS-DOS بود. سرپرستی این پروژه را خود بیل گیتس بر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - عهده داشت و از آن با عنوان یکی از نخستین تلاش ها برای تغییر محیط کامپیوتری از خط فرمان صرف - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - به تجربه بصری یاد می شود.

این کمپین آنقدر برای مایکروسافت اهمیت دارد که لوگوی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - صفحات - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - اینستاگرام - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - و توییتر را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - هم به ویندوز ۱.۰ تغییر داده. از آنجا که با سالگرد معرفی این نسخه هم فاصله داریم، برخی حدس زده اند که ردموندی ها قصد متن باز کردن نسخه مورد بحث یا انتشار آن در قالب یک اپ جداگانه را دارند.

ظاهرا برای اطلاع از هدف اصلی این کمپین چاره ای جز انتظار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - نداریم، هرچند این مساله زیاد طول نخواهد کشید چون اولین اپیزود از سیزن جدید استرنجر تینگز فردا به نمایش در خواهد آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone