فرماندهی سایبری آمریکا با انتشار پستی در توییتر هشدار داد هکرهای وابسته به یک کشور با سوءاستفاده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آسیب پذیری قدیمی اوت لوک در حال نصب بدافزار روی شبکه های دولتی این کشور هستند. هرچند مقامات آمریکایی به کشور خاصی اشاره نکرده اند اما برخی از احتمال دست - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - داشتن هکرهای ایرانی در این حملات سخن گفته اند.

سابقه شناسایی این آسیب پذیری در اوت لوک به ۲۰۱۷ برمی گردد. در آن زمان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - محققان SensePost از شناسایی حفره ای در این نرم افزار خبر دادند که به هکرها اجازه می دهد سندباکس را دور زده و کدهای مخرب را در سیستم عامل اجرا کنند. تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فولاد شهر استان اصفهان

آنطور که ZDNet می گوید گروهی از هکرهای ایرانی موسوم به APT33 سال گذشته از همین روش برای نصب بک دور روی سرورها و ضربه زدن به کاربران - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اوت لوک بهره برده اند. یکی از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - محققان شرکت امنیت سایبری Chronicle به نام - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - «برندون لون» نیز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مدعی یافتن شواهدی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از ارتباط بین نمونه کدهای منتشر شده توسط فرماندهی سایبری و بدافزار شمعون شده است.

شمعون یکی از خطرناک‌ترین بدافزارهای شناخته شده در دنیا به شمار می‌رود. این بدافزار در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ دو بار آرامکو، بزرگترین شرکت تولید نفت عربستان را هدف قرار داد. سری اول این حملات  اطلاعات ۳۰ هزار کامپیوتر شرکت آرامکو را از بین برده و هفته‌های متمادی مانع فعالیت این شرکت شد.

در صورتی که باز هم پای روس ها در میان نباشد و هکرهای ایرانی پشت این حملات باشند می توان به این نتیجه رسید که آمریکا و ایران پا را از تهدیدات سیاسی فراتر گذاشته و جنگ پنهان سایبری علیه هم را کلید زده اند. هرچند مقامات - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سپاه پاسداران از کار افتادن سیستم موشکی سپاه پاسداران بر اثر حملات سایبری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آمریکا را تکذیب کردند اما از تلاش این کشور برای ضربه زدن به زیرساخت های فناوری داخلی خبر داده اند.