🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27647.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ: سامسونگ مشکلات گلکسی فولد را حل کرده است

به گزارش بلومبرگ سامسونگ مشکل دوام نمایشگر گوشی‌های گلکسی فولد را با طراحی مجدد آن حل کرده و قرار است به زودی تولید تجاری آن را آغاز کند. البته این شرکت هنوز تاریخ عرضه دقیقی ...

به گزارش بلومبرگ سامسونگ مشکل دوام نمایشگر گوشی‌های گلکسی فولد را با طراحی مجدد آن حل کرده و قرار است به زودی تولید تجاری آن را آغاز کند. البته این شرکت هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای گوشی تاشوی پر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابلسر استان مازندران - حرف و حدیث خود اعلام نکرده اما به نقل از منابعی، معرفی آن در رویداد گلکسی نوت 10 که ماه آینده برگزار می‌شود محتمل نخواهد بود.

سامسونگ برای مقاومتر کردن نمایشگر فولد، غشا محافظ آن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابلسر استان مازندران - را وارد حاشیه‌های کناری کرده تا کندن آن با دست غیر ممکن شود. نمونه‌های آزمایشی قبلی با محافظ نمایشگر قابل جداسازی عرضه شده بود و همین جدا شدن محافظ به خرابی نمایشگر می‌انجامید.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابلسر استان مازندران

البته مشکل فقط - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابلسر استان مازندران - از محافظ نمایشگر نبود و برخی از کاربران گزارش کرده بودند که روی نمایشگر یک برآمدگی به وجود می‌آمد که در نهایت باعث شکستن پنل OLED می‌شد. باید دید که آیا راه حل جدید سامسونگ می‌تواند این مشکل را هم پوشش دهد یا خیر.

در حال حاضر سامسونگ تجهیزات اصلی مورد نیاز برای تولید این گوشی مثل نمایشگر و باتری را به مرکز مونتاژ خود در ویتنام فرستاده است.

چندی پیش مدیر عامل سامسونگ گفته - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابلسر استان مازندران - بود که معرفی شتابزده گلکسی فولد پیش از آنکه این محصول کاملا آماده شود دلیل اصلی عملکرد ناموفق آن بوده است. با این حال پس از عرضه اولیه ناموفق گلکسی فولد، خبرهایی از پروژه گلکسی فولد 2 سامسونگ هم به گوشی رسیده و گفته شده که این شرکت در طراحی این گوشی پا را فراتر می‌گذارد و قصد تولید آن با نمایشگر 8 - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابلسر استان مازندران - اینچی و قلم S را دارد.

پروژه‌های جاه طلبانه سامسونگ در زمینه گوشی‌های تاشو به همین دو مورد خلاصه نمی‌شود و این شرکت قصد دارد یک گوشی با نمایشگر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابلسر استان مازندران - تاشو و با شکل و شمایل گوشی‌های تاشوی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابلسر استان مازندران - سنتی طراحی کند. تولید یک گوشی تاشو مشابه با هواوی میت ایکس هم در برنامه‌های این شرکت قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یاسان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** مایکروفر زانوسی ZMBN4SK شما را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone