🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27636.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از کسانی که میموجی را کپی مموجی اپل بدانند شکایت می‌کند

شیائومی که یکی از برندهای مطرح تولید کننده گوشی‌های مقرون به صرفه است، همزمان با رونمایی سری جدید CC، قابلیت پشتیبانی از Mimoji را هم معرفی کرد. تا اینجا به نظر می‌رسد میموجی تقلید واضحی ...

شیائومی که یکی از برندهای مطرح تولید کننده گوشی‌های مقرون به صرفه است، همزمان با رونمایی سری جدید CC، قابلیت پشتیبانی از Mimoji را هم معرفی کرد.

تا اینجا به نظر می‌رسد میموجی تقلید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هرسین استان کردستان - واضحی از مموجی اپل باشد. در واقع نه تنها نام این انیموجی شیائومی کاملا مشابه اپل است بلکه حتی در ظاهر آن هم تغییری ایجاد نشده و دقیقا همان شمایل مموجی‌های اپل را به ذهن متبادر می‌کند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هرسین استان کردستان

نکته اینجاست که شیائومی چند روز پیش با انتشار یک بیانیه خبری اعلام کرد که میموجی‌ها از روی مموجی اپل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هرسین استان کردستان - کپی نشده‌اند و افرادی که این شرکت را متهم به چنین کاری کنند به صورت قانونی مورد پیگرد قرار خواهند گرفت. در بیانیه این شرکت آمده:

ما یک بازرسی درون سازمانی انجام داده و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هرسین استان کردستان - شواهد نشان می‌دهند که میموجی‌های ما به هیچ عنوان تقلیدی از سایر رقبا مثل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هرسین استان کردستان - اپل نیست.

ما در زمان معرفی نسخه دیسکاوری از شیائومی 8، میموجی را معرفی کردیم و در آخرین نسخه آن المان‌های چهره شرقی را در آن گنجاندیم. در حال حاضر 165 المان هستند که می‌توان آن‌ها را به میلیون‌ها روش مختلف با هم ترکیب کرد.

تا جایی که می‌دانیم مموجی اپل قابلیت‌های ساخت اتوماتیک کاراکتر را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهند و این یعنی محصولات ما تفاوت‌های اساسی با هم دارند.

ما عمیقا به مالکیت معنوی احترام می‌گذاریم و شدیدا مخالف تقلید هستیم. اگر کسانی که ما را متهم به کپی از محصولات دیگر کرده‌اند بتوانند این موضوع را ثابت کنند ما مراتب عذرخواهی خود را اعلام کرده و با افراد مسئول برخورد خواهیم کرد.

اما اگر آن‌ها نتوانند ادعای خود را ثابت کنند ما با آن‌ها و افراد دیگری که پشت قضیه هستند برخورد قانونی خواهیم کرد.

این اولین باری نیست که شیائومی با چنین جریانی روبه رو می‌شود. سال گذشته این شرکت از انیموجی‌های اپل در گوشی پرچمدار خود می 8 تقلید کرد. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هرسین استان کردستان - پیش از آن هم این شرکت یک مدل مشابه از ایرپاد اپل را معرفی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone