تعمیرات یخچال میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13336.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل احتمالا در حال ساخت پاوربانک مگ‌سیف برای آیفون ۱۲ است

بررسی کدهای نسخه بتای iOS 14.5 نشان می‌دهد که اپل احتمالاً در حال توسعه یک پاور بانک مگ‌سیف برای سری آیفون ۱۲ است. نسخه بتای iOS 14.5 به تازگی برای توسعه دهندگان منتشر شده و ...

بررسی کدهای نسخه بتای iOS 14.5 نشان می‌دهد که اپل احتمالاً در حال توسعه یک پاور بانک مگ‌سیف برای سری آیفون ۱۲ است.

نسخه بتای iOS 14.5 به تازگی برای توسعه دهندگان منتشر شده و کاربران با موشکافی آن اطلاعات جالبی در مورد برخی پروژه‌های آینده اپل فاش می‌کنند. به گزارش یکی از منابع آگاه دنیای تکنولوژی، کمپانی کوپرتینونشین ظاهراً در حال توسعه یک پاور بانک هوشمند است که به شکل آهنربایی به آیفون - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ۱۲ متصل شده و باتری را به منظور حفظ «راندمان» تا ۹۰ درصد شارژ می‌کند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان

این خبر بسیار قابل توجه است چون اپل در سال‌های اخیر فقط کاور شارژ Smart Battery Case را - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - برای آیفون‌ها ارائه می‌کرد، بنابراین تلاش آن برای فاصله گیری از کاور شارژ و ساخت پاور بانکی که به لطف فناوری مگ‌سیف به آسانی از آیفون - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جدا می‌شود، برای بسیاری از کاربران خبر خوبی خواهد بود.

البته ابهاماتی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هم - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پیرامون - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این پاور بانک شکل گرفته است. برای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مثال، اتصال کابلی روش بسیار پربازده تری برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی بوده و استفاده از فناوری بی‌سیم به دلیل تولید مقدار زیادی گرما تا حدی از توان شارژ کاسته و در نهایت سبب می‌شود تا گوشی با سرعت کمتری شارژ شود. حال باید دید اپل برای رفع این مشکل یا کاهش آن چه راهکاری اندیشیده است.

بر اساس برخی شایعه‌ها، اپل ماه آینده میلادی (مارس) در یک رویداد آنلاین از چندین محصول جدید از جمله نسخه جدید آیپد پرو و ردیاب «ایرتگ» رونمایی می‌کند. ممکن است اپل در همین رویداد جزئیاتی از - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پاوربانک مگ‌سیف فاش کند. البته از آنجا که وجود چنین محصولی تنها با بررسی کدهای iOS 14.5 بدست آمده، نباید به چنین اتفاقی چندان دل خوش کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone