🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43086.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پوشیدنی بعدی سامسونگ با نام Gear Sport گواهی FCC را دریافت کرد

حدود دو هفته پیش شرکت سامسونگ خبر توسعه یک پوشیدنی جدید را تأیید کرد و با ارسال ایمیل به بعضی از اعضای برنامه «SmartLab Plus» (که برای مشارکت مصرف کنندگان در فرآیند توسعه محصولات سامسونگ ...

حدود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دو هفته پیش شرکت سامسونگ خبر توسعه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یک - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پوشیدنی جدید را تأیید کرد و با ارسال ایمیل به بعضی از اعضای برنامه «SmartLab Plus» (که برای مشارکت مصرف کنندگان در فرآیند توسعه محصولات سامسونگ راه اندازی شده)، از آنها خواست ایده های خود برای ساعت هوشمند هیبرید جدید را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به کمپانی ارسال کنند.

حال به نظر می رسد که سامسونگ فرآیند طراحی محصول جدید را آغاز کرده و با توجه به اطلاعاتی که در اینترنت منتشر شده، قصد دارد پوشیدنی تازه ای با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اسم «Gear Sport» را روانه بازار کند.

دستگاه مورد بحث موفق به کسب گواهی «FCC» شده که در وبسایت سازمان مذکور، به جز تجهیز Gear Sport به وای فای و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بلوتوث، اطلاعات دیگری راجع به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این پوشیدنی منتشر نشده است.

بر اساس گزارش های موجود، محصول جدید نه یک ساعت هوشمند تمام عیار است و نه یک مچ بند سلامتی ساده؛ بلکه این پوشیدنی ترکیبی از قابلیت های هر دو دستگاه را داشته و قرار است فاصله میان اسمارت واچ ها و مچ بندهای سلامتی را در بازار پر کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

Gear Sport فاصله بین ساعت های هوشمند و مچ بندهای سلامتی را پر می کند

همچنین لازم به ذکر است که با توجه به تصویر شماتیکی که از Gear Sport منتشر شده، می توان گفت طراحی گرد صفحه نمایش این محصول شبیه به ساعت های هوشمند خانواده «Gear S» بوده و احتمالاً سامسونگ می خواهد با ساده سازی و حفظ قابلیت های کلیدی ساعت هوشمند خود، قیمت ها را کاهش داده و بازار جدیدی را در زمینه ابزارهای پوشیدنی به وجود بیاورد.

هنوز از تاریخ رونمایی و مشخصات فنی Gear Sport اطلاعی در دست نیست اما بر اساس برخی از تحلیل ها، ممکن است شرکت کره ای در زمان رونمایی از گلکسی نوت 8، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پوشیدنی جدید را نیز به بازار - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - معرفی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone