🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38506.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت جدید جیمیل، قابلیت تغییر نوع صندوق ورودی را به نسخه اندروید می آورد

برای کسانی که روزانه ایمیل های زیادی را دریافت می کنند، قابلیت شخصی سازی صندوق ورودی اهمیت زیادی دارد اما بنا بر دلایلی نامعلوم، کاربران اندرویدی جیمیل از این ویژگی مهم محروم بودند. با این ...

برای کسانی که روزانه ایمیل های زیادی را دریافت می کنند، قابلیت شخصی سازی صندوق ورودی اهمیت زیادی دارد اما بنا بر دلایلی نامعلوم، کاربران اندرویدی جیمیل از این ویژگی مهم محروم بودند. با این وجود از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - امروز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و با انتشار آپدیتی، اندروید نیز همانند iOS و نسخه های تحت وب - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به قابلیت تغییر نوع صندوق ورودی (Inbox type) مجهز می شود.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

این ویژگی به دارندگان دیوایس های اندرویدی اجازه می دهد تا صندوق ورودی شان را بر اساس ایمیل های خوانده نشده (Unread first)، مهم ها (Important first)، ستاره دارها (Starred first) یا اولویت ها (Priority Inbox) دسته بندی کنند.

به لطف این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بروزرسانی حالا شاهد ارتباط نزدیک تری میان نسخه اندروید و وب جیمیل هستیم؛ اکنون اگر نوع نمایش صندوق ورودی را در نسخه تحت وب عوض کنید همان تغییرات را با ورژن نیز اندروید خواهید دید. بد نیست بدانید که این آپدیت تدریجی بوده و بنابراین حداقل 15 روز طول می کشد تا تمام دستگاه ها آن را دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone