🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38511.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آیا مدلی ارزان قیمت تر از اسپیکر هوم پاد در راه است؟

یک ماه پیش بود که اپل با عرضه هوم پاد، به جمع تولیدکنندگان اسپیکرهای هوشمند پیوست. هوم پاد به خاطر کیفیت صوتی بالایی که دارد در جایگاهی برتر نسبت به سایر اسپیکرهای هوشمند قرار می ...

یک ماه پیش بود که اپل با عرضه هوم پاد، به جمع تولیدکنندگان اسپیکرهای هوشمند پیوست. هوم پاد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به خاطر کیفیت صوتی بالایی که دارد در جایگاهی برتر نسبت به سایر اسپیکرهای هوشمند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قرار می گیرد اما محدودیت های دستیار صوتی سیری باعث می شود که آنقدرها هم «هوشمند» نباشد.

علاوه بر این، هوم پاد با قیمت گزاف 349 دلار فروخته می - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شود و به همین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خاطر، یکی از گران قیمت ترین محصولات دسته بندی خود است. با این حال، ظاهراً اپل برای عرضه یک مدل اقتصادی تر از هوم پاد در تاریخ نامعلومی از سال - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 2018 برنامه ریزی کرده است.

این مدل جدید، احتمالاً قیمتی بین 150 الی 200 دلار خواهد داشت و به تبع کاهش قیمت، کیفیت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - صوتی پایین تری نسبت به نخستین هوم پاد ارائه می دهد. ضمناً احتمال طراحی جمع و جورتر این اسپیکر هم وجود دارد که ممکن است برای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برخی مشتریان یک مزیت مهم تلقی شود. در مجموع از آن جایی که گوگل و آمازون نسخه ای ارزان قیمت تر از اسپیکرهایشان معرفی کرده اند، منطقی است که اپل هم باقی ماندن در رقابت دست به حرکت مشابهی بزند.

ناگفته نماند که از چند وقت پیش، شایعاتی درباره عرضه مدل اقتصادی برخی از محصولات اپل به گوش رسیده. به عنوان مثال امکان دارد بزودی شاهد یک آیفون 6.1 اینچی اقتصادی، مدلی ارزان قیمت تر از آیپد و نیز یک مک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بوک ارزان - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قیمت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone