🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38507.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نوار نارنجی رنگ حالت Battery Saver در اندروید P حذف شده است

در اندروید لالی پاپ یا 5.0 که سال 2014 معرفی شد، کمپانی گوگل حالتی تحت عنوان «صرفه جویی در باتری» (Battery Saver) را معرفی کرد که کاربران با فعال سازی آن می توانستند مصرف باتری ...

در اندروید لالی پاپ یا 5.0 که سال 2014 معرفی شد، کمپانی گوگل حالتی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تحت عنوان «صرفه جویی در باتری» (Battery Saver) را معرفی کرد که کاربران با - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فعال سازی آن می توانستند مصرف باتری دیوایس را زمانی که شارژ موبایل کم است کاهش دهند.

برای اینکه کاربر متوجه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شود اسمارت فونش روی مود صرفه جویی در باتری قرار دارد نیز نوار بالا و پایین صفحه به رنگ نارنجی در می آمدند. در اندروید اوریو، گوگل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تغییراتی به این بخش داد و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در کنار نوارهای نارنجی رنگ یک + به درون آیکون باتری اضافه کرد.

حالا در اندروید P نوارهای نارنجی رنگ کاملا حذف شده اند . بنابراین اگر می خواهید بدانید موبایل تان روی حالت صرفه جویی در باتری است کافیست به آیکون خود باتری در بالای صفحه نگاه بیاندازید. البته گوگل برای راحتی بیشتر کاربران، به همراه + یک نوتیفیکیشن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جدید به اندروید P - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اضافه کرده است.

هنگام فعال سازی حالت صرفه جویی در باتری، اعلانی در قسمت نوتیفیکیشن های کشویی موبایل به نمایش در می آید و می توانید از طریق آن متوجه فعال سازی این حالت شوید. در هر صورت تغییرات جدید و نبود نوارهای نارنجی باعث خواهند شد تا دیگر چشم کاربر اذیت نشود. البته بعضی کمپانی ها پیشتر خودشان تغییراتی در این حالت داده بودند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی
عکس چپ مربوط به اندروید اوریو بوده و عکس راست اندروید P را نشان می دهد؛ همانگونه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که میبینید نوتیفیکیشنی مبنی بر فعال سازی حالت صرفه جویی در باتری برای کاربر به نمایش در می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آید.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone