🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  5. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34505.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

پتنت سامسونگ برای افزایش کارایی دوربین موبایل از طریق سنسور چرخشی

سامسونگ اخیرا پتنتی را به ثبت رسانده که در صورت پیاده سازی از طریق اضافه کردن یک مکانیزم چرخشی به دوربین، کیفیت آن را بهبود می بخشد. در پتنت مذکور که با شماره US10070062 در «سازمان ...

سامسونگ اخیرا پتنتی را به ثبت رسانده که در صورت پیاده سازی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - از طریق اضافه کردن یک مکانیزم چرخشی به دوربین، کیفیت آن را بهبود می بخشد.

در پتنت مذکور که با شماره US10070062 در «سازمان جهانی مالکیت معنوی» (WIPO) به ثبت رسیده، فعال‌کننده‌ ها و قطعات دیگر به گونه ای جایگذاری شده اند که امکان تیلت شدن بدنه استوانه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - ای شکل لنز فراهم شده است. لنز تیلت در دوربین های حرفه ای اعوجاج تصویر را کاهش داده و عمق میدان و پرسپکتیو را کنترل می کند.

به گفته سامسونگ قابلیت حرکت آزاد حسگر و لنز تیلت به دوربین اجازه می دهد شی مورد نظر را بهتر رهگیری کرده و از این طریق به بهبود لرزشگیر اپتیکال و فوکس کمک - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - می کند. مسلما با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم های دید ماشینی در کنار این قابلیت، کیفیت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - دوربین های تصویربرداری موبایل بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

در بخش دیگری از این پتنت به تغییری اشاره شده که امکان حرکت عمودی قطعات چرخشی به بخش های دیگر را فراهم می کند. پیش از این شایعاتی در مورد عرضه موبایل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - های گلکسی با دوربین سه گانه منتشر شده بود که اگر حداقل یکی از سنسورهای آنها قابلیت چرخش داشته باشد، می تواند به گونه ای تغییر کند که به جذب نور بیشتر منجر شود.

اگرچه این غول فناوری در پتنت خود از مثال - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - موبایل برای معرفی فناوری استفاده کرده اما می توان از این فناوری در گجت های دیگر نیز بهره برد. کمپانی کره ای در این طرح به امکان استفاده از آن در انواع دستگاه های الکترونیکی دارای نمایشگر، دوربین، حافظه و پردازنده اشاره کرده است.

نخستین وسیله ای که با دیدن این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - توضیحات به ذهن خطور می کند موبایل یا تبلت است اما پوشیدنی های دیگر نظیر هدست واقعیت مجازی هم از همین قطعات تشکیل شده اند، بنابرین توسعه این فناوری دست سامسونگ را برای بهینه سازی دستگاه های بسیاری باز می - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - گذارد.

 

تماشا کنید: تست مقاومت گلکسی اس ۹

- تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone