🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  5. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34501.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

عدم تخصیص ارز دولتی به مواد اولیه ساخت لوح فشرده، مرگ DVD در ایران؟

بعد از التهابات بازار ارزی، بسیاری از کالاها و مواد در سامانه گمرک بازمانده‌اند و اجازه ترخیص به آنها داده نشده، یکی از این موارد مواد اولیه ساخت لوح فشرده یا همان DVD است که ...

بعد - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - از التهابات بازار ارزی، بسیاری از کالاها و مواد در سامانه گمرک بازمانده‌اند - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - و اجازه ترخیص به آنها داده نشده، یکی از این موارد مواد اولیه ساخت لوح فشرده یا - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - همان DVD است که ارز دولتی هم به آن تعلق نگرفته و کارخانه‌های تولید این محصول - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - به مرز ورشکستگی رسیده‌اند. این موضوع باعث هشدار کارشناسان نسبت به حذف DVD از سبدخانوارهای ایرانی و بیکار شدن هزاران نفر شده است.

«حسین خدایی» رئیس فروش شرکت صنایع الکترونیک گلرنگ تاکید می‌کند که در کشور نزدیک به 5 کارخانه تولید DVD باقی مانده که تا دوماه دیگر بیشتر مواد اولیه را ندارند و از قضا - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - این مواد اولیه یعنی کاغذ و مقوا و پلی‌کربنات هم شامل ارز دولتی نمی‌شود.به گفته خدایی گمرک موادی که با ارز قبلی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - خریداری شده را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - قبول نمی‌کند و ارز نیمایی را قبول دارد؛ ارزی که هنوز - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - مبلغش - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - در بازار مشخص نیست.

او از وزارت فرهنگ و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - ارشاد اسلامی به عنوان حامی تولیدات فرهنگی خواسته که از این کارخانه‌ها حمایت کند تا مبادا بازار فیلم و موسیقی درشان تخته نشود. در کنار او «سعید اخباری» یکی از مدیران مؤسسه تولید و عرضه فیلم قرن 21 نیز اوضاع - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - فعلی را مرگی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - تدریجی برای DVD - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - در ایران عنوان می‌کند و به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - روزنامه ایران می‌گوید:

« مؤسساتی که صرفاً کارشان رایت فیلم و انیمیشن است ورشکست خواهند شد یا اینکه مثل مؤسسه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - ما به سمت فروش اینترنتی و به‌صورت VOD کار خواهند کرد که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - آن هم باز عده زیادی بیکار خواهند شد.»

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران

شاید در نظر اول اینکه DVD باشد یا نباشد از اهمیت چندانی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - برخوردار نباشد آن هم با وجود بازار فروش فیلم و سریال به‌صورت VOD در فضای مجازی. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - اما خیلی‌ها با خرید فیلم از طریق اینترنت بیگانه‌اند و تا پیش از گران شدن لوح فشرده ترجیح می‌دادند آن را از فروشگاه نزدیک خانه‌شان بخرند:

«قیمت تمام شده فیزیک DVD برای عرضه به بازار متأثر از دو عامل پایه مواد اولیه کاغذ و مقوا و هم پلی کربنات است. در چند ماه گذشته کارخانه‌ها به خاطرنوسانات نرخ ارز و مشکلاتی که برای ترخیص کالای خریداری شده از گمرک داشتند، دچار مشکل شدند و افزایش قیمت هم ناخواسته بوده است. دلار امروز به 5 برابر رسیده است، اما به نسبت افزایش نرخ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - دلار، افزایش نرخ مواد اولیه نداشته‌ایم ولی به‌دلیل اینکه کارخانجات باید مواد اولیه را بگیرند و جایگزین مواد اولیه قبلی کنند، نرخی دستشان نیست و بنابر این با بالاترین نرخ ارز ممکن آن را پیش‌بینی می‌کنند، بنابراین کسانی که با توجه به افزایش نرخ ارز کالایشان را در چند ماه گذشته فروخته‌اند، متضرر شده‌اند. آنچه در واقع سیاست کلی دولت است، حمایت از کارخانجات تولیدی به شکل عام - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - است.»

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران

بخش مهمی ازا خوراک فرهنگی مردم از طریق شبکه توزیع فیزیکی DVD تأمین می‌شود و بخش دیگری که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - در سه سال اخیر فعال شده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - است مؤسسات VOD هستند که در بستر اینترنت قانوناً محتوای DVD راعرضه می‌کنند ومردم از این طریق - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - دیگرلازم نیست 10 - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - هزار تومان - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - پول بابت DVD بدهند.

«حسین حاج بیگی» مدیرروابط عمومی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - مؤسسه هنر اول نیز از موضوع پیش آمده ابراز نگرانی می‌کند و می‌گوید بر اساس تصمیم بانک - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - مرکزی، کاغذ مورد استفاده در ساخت DVD مشمول ارز دولتی نمی‌شود. او تاکید می‌کند که وزارت فرهنگ باید حمایت بخواهد و ارز دولتی را برای مجموعه‌ها محیا سازد و همانطور که بدن انسان غذا احتیاج دارد، روح انسان هم به کالاهای فرهنگی محتاج است. او در گفتگوی خود با روزنامه ایران گفته است:

«متأسفانه شرایط خیلی پیچیده شده است. به‌خاطر اینکه شرایط نوسانات ارزی و تورم در جامعه باعث شده قیمت‌ها و هزینه‌ها عجیب و غریب رشد کند ازDVD بگیرید تا مقوا. ما در تأمین مقوا مشکل داریم همه مقواهای مصرفی ما سه برابر و نیم شده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - است و قیمت آینده‌اش هم در بلاتکلیفی است.»

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران

نمونه بارز تایید صحبت حاج بیگی را می‌توان در تاخیر عرضه آلبوم محسن چاووشی در روزهای اخیر عنوان کرد که به علت کمبود مقوا و پاکت سی دی صورت گرفت و این معضل خودش را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - در مارکت موسیقی کشور نشان داد. به گفته کارشناسان با جدی گرفتن همین مسائل ساده، باید از رخ دادن اتفاقات مشابه برای موارد آتی جلوگیری کرد.

افراد حاضر در این صنعت ادعا دارند که صدها پرسنل تحت پوشش بیمه را در اختیار دارند و در کل صنعت نمایش خانگی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - شامل گروه‌های دوبله، چاپ و شبکه‌های توزیع است که این تعداد شامل چندین هزار نفر خواهد شد و ورشکستگی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - آن موجب بیکاری این تعداد افرا می‌شود.

البته باید گفت که طبعا به مرور زمان سبک خرید مردم تغییر می‌کند و امروزه هم بسترهای اینترنتی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - فراهم شده که تا حدی بازار VOD را جایگزین بازار DVD کرده است ولی به گفته اهالی این حوزه، بازار VOD هنوز سهم آنچنانی از مارکت را در اختیار ندارد و مشکلات ریز و درشتی دارد که باید به مرور تکمیل و درست شود. آنها باور - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - دارند که هنوز برای از بین رفتن صنعت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - تولید لوح فشرده در کشوری چون ایران با امکانات و شرایط حال حاضرش، بسیار زود است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone