🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34516.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی TP-Link روتر قدرتمند C5400X را برای گیمرها معرفی کرد

TP-Link اخیرا روتر جدیدی را معرفی کرده که با تمرکز بر گیمینگ و استریم محتوا با رزولوشن 4K طراحی شده است. این روتر TP-Link که C5400X نام دارد در قالب سری «آرچر» عرضه شده و از ظاهری منحصر ...

TP-Link اخیرا روتر جدیدی را معرفی کرده که با تمرکز بر گیمینگ و استریم محتوا با رزولوشن 4K طراحی شده است.

این روتر TP-Link که C5400X نام دارد در قالب - تعمیرات کولر گازی گری در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سری «آرچر» عرضه شده و از ظاهری منحصر به فرد برخوردار است. در زیر این ظاهر عنکبوتی یک پردازنده چهار هسته ای ۱.۸ گیگاهرتزی به همراه سه کمک پردازنده و رم یک گیگابایتی قرار گرفته اند.

C5400X سه باند را ارائه می کند که شامل یک باند ۲.۴ گیگاهرتزی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - (۱۰۰۰ مگابیت در ثانیه) و دو باند ۵ گیگاهرتزی (۲۱۶۷ مگابیت در ثانیه) است. این روتر به منظور بهینه سازی اتصال برای گیم یا استریم محتوا به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - صورت دینامیک بین - تعمیرات کولر گازی گری در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - باندها جابجا شده و با توجه به پشتیبانی از الکسا و IFTTT در پیکربندی اینترنت اشیاء نیز کاربرد دارد.

اگر جزو گیمرهای حرفه ای باشید ممکن است - تعمیرات کولر گازی گری در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - علاقه ای به استفاده از وای فای نداشته باشید، TP-Link هم با آگاهی از این نکته C5400X را به هشت پورت اترنت مجهز کرده که امکان اتصال سیمی روتر به دستگاه هایی از قبیل کنسول و کامپیوتر را فراهم می سازد. تعمیرات کولر گازی گری در شهر هریس استان آذربایجان شرقیروتر مذکور که قابلیت پشتیبانی همزمان از چند کاربر و چند جریان ورودی-خروجی را دارد (MU-MIMO) به پلتفرم امنیتی HomeCare کمپانی «ترند میکرو» نیز مجهز شده که از اتصال دستگاه ها به وب - تعمیرات کولر گازی گری در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سایت های مخرب و ویروس جلوگیری می کند.

C5400X از امروز و توسط فروشندگان آنلاین از جمله آمازون عرضه شده است اما ارائه قابلیت های مذکور به قیمت افزایش بهای این روتر TP-Link تمام شده و برای خرید آن باید ۴۰۰ دلار کنار بگذارید.

در نظر گرفتن چنین قیمتی برای یک روتر طبیعتا بسیاری از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کاربران عادی را از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خرید آن منصرف خواهد کرد اما TP-Link  تصمیم گرفته شانس خود را با گیمرها و علاقمندان به استریم محتوا آزمایش کند که قبلا سخاوتمندی خود در خرید سخت افزارهای قدرتمند را نشان - تعمیرات کولر گازی گری در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone