🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  3. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34514.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اریکسون امکان استفاده از دکل مخابراتی 4G به عنوان 5G را فراهم می کند

شرکت اریکسون به تازگی از راهکاری گفته که بر اساس آن توسعه شبکه های مخابراتی نسل 4 به نسل 5 سرعت بیشتری می یابد و امکان استفاده از تجهیزات نصب شده در دکل های 4G برای نسل جدید ...

شرکت اریکسون به تازگی از راهکاری گفته که بر اساس - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - آن توسعه شبکه های مخابراتی نسل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - 4 به نسل 5 سرعت بیشتری می یابد و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - امکان استفاده از تجهیزات نصب شده در دکل های 4G برای نسل جدید فراهم می شود.

برای اپراتورهای مخابراتی یکی از بزرگترین چالش های پیش رو پیاده سازی نسل بعدی شبکه های سلولی، نسل پنج (5G) است. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - این نسل معمولاً نیاز به نصب تجهیزات جدید در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - دکل های مخابراتی دارند.

بر اساس گزارش ها این موضوع تنها برای ایالات متحده هزینه ای 200 میلیارد دلاری را به دنبال دارد. روش جدیدی که اریکسون ارائه داده از طریق به روز رسانی نرم افزاری این شرکت که «اشتراک گذاری طیف اریکسون» نام دارد می تواند دکل های 4G را به دکل های ترکیبی 4G و 5G - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - بدل کند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان

به این ترتیب گجت های سازگار با فناوری 5G می توانند از فرکانس های 2.5 گیگاهرتز که برای نسل چهارم کاربرد دارد سیگنال ها را ارسال کنند. بنا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - بر گفته این شرکت، به روز رسانی نرم افزاری مورد بحث می تواند بر سیستم های رادیویی اریکسون که از سال 2015 عرضه شده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - اند از راه دور نصب شود.

جایگزینی آنتن های 4G با نمونه های 5G موجب می شود شبکه های 4G کمتری در دسترس باشند اما بر اساس آنچه اریکسون اعلام کرده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - این راهکار می تواند - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - بدون نیاز به جایگزینی تجهیزات، فناوری جدید را به دکل ها بیاورد.

اریکسون - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - انتظار دارد اشتراک گذاری - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - طیف به اپراتورها این امکان را می دهد که از باندهای رادیویی میانه و پایین تر برای فراهم کردن پوشش خارجی بهتر بهره ببرند.

اما مورد دیگری که باید به آن اشاره - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - کرد زمان رونمایی از گوشی های سازگار با فناوری 5G است. به گفته کوالکام انتظار می رود در نیمه اول سال 2019 گوشی های هوشمند سازگار با  فناوری نسل 5 روانه بازار شوند در حالی که اریکسون اعلام کرده این راهکار در نیمه دوم سال 2019 از راه خواهد رسید. به این ترتیب نباید انتظار داشت که به محض از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - راه رسیدن اولین گوشی های 5G در تمام - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - دنیا بتوان از این فناوری بهره برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone